Badkleding wassen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanmimi, 9 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Mijn oudste gaat op zaterdag altijd naar zwemles. Echter is zij vorige week zondag gestart met movicolon. Niet wetende dat het warme water effect kan hebben op haar darmen heeft zij vanmorgen flink in haar badpakje gepoept. Zo sneu!!
    Maar hoe krijg ik dat badpakje nou het beste schoon? Het kan wel in de wasmachine, maar ook met zoveel poep erin? Ben zelf geneigd een nieuw badpakje te kopen eigenlijk, maar dat vind ik wel een beetje zonde. Alhoewel het badpakje wel een beetje aan de kleine kant begint te raken.....

Wat zouden jullie doen, of tips? Ik hoor ze graag!

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Even de poep eruit spoelen en dan in de wasmachine doen, dan wordt hij echt wel schoon!
    Maar als die aan de kleine kant zou zijn, ben ik wel makkelijk hoor en gaat het bij mij weg!

3. adi

adi Niet meer actief

Ik zou het met de hand wassen. Dan kun je de vlekken gericht behandelen zonder dat je een badpak op te hete temp moet wassen.

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier gaat de badkleding gewoon de wasmachine in. :( ben ik nu zo raar?

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Zou natuurlijk wel eerst de poep eruit spoelen/ wassen met de hand en dan nog een keer in de wasmachine!
    Doe het overigens ook altijd in de wasmachine, maar wel na iedere keer zwemmen even uitspoelen in water...

6. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik heb het badpakje zo goed mogelijk uitgespoeld en stop hem straks gewoon in de wasmachine. Waarschijnlijk zowieso een nieuwe kopen en deze als reserve nog bewaren.

7. Storm

Storm Niet meer actief

Ik was badkleding amper. Even uitspoelen met lauw water en drogen. Af en toe in de wasmachine. Ik zou in dit geval de poep er goed uitspoelen en een keer mee laten draaien in de machine.

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vrijdags anders geen movicolon geven , dan pasweer eventueel na hetzwemmen, voor het geval zeweerin dr badpakje poept.

9. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Nu vanavond nog een keer in haar broek gepoept, weer in tranen! Zo sneu.... Morgen krijgt ze nu niks en maandag ga ik eerst even overleggen met ha en apotheek, kijken wat zij zeggen.

Badpakje is wel weer schoon geworden alleen heeft dochter nu haar zinnen op een nieuwe bikini gezet :D

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vervelend zeg, 2x in je broek poepen als je al zo groot bent! Je zou even een half zakje kunnen geven, en dan maandag de dokter bellen?

11. fafa

fafa Niet meer actief

Geneigd om een nieuwe te kopen vanwege poep erin??

Heb jij nooit poep in kleren (gehad)?
    Gewoon uitspoelen en in de wasmachine.

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Uitspoelen en in de wasmachine idd, what else :p

En als t er dan niet uit is gegaan, zie je dan wel weer..

Deel Deze Pagina