Ik las in een folder van de VK dat ik ook bij een poliklinische bevalling een ondersteek en bedverhogers moet regelen met 36 weken.. weet iemand waarom?
Voor het geval het zo snel gaat en je niet naar het ziekenhuis kan.. en voor de kraamzorg volgens de arbowet moet het bed op een bepaalde hoogte zijn Ondersteek heb ik geen idee van
Ondersteek was volgens mijn vk grote onzin. Zij zei dat ze meestal weer in het plastic weer retour gaan. Maar dat was dus de mening van mijn vk. Anders even bij de jouwe navragen
Voor t geval je niet meer naar het ziekenhuis kan en dus thuis moet bevallen. En de verhogers moet je zowieso hebben voor de kraamzorg☺
ondersteek voor als je zelf niet naar de wc kan of het opvangen van nageboorte mocht het onverhoopt toch thuis gebeuren. verhogers vanwege de controle die uitgevoerd moet worden door kraamverzorgster en vk tijdens de kraamweek.
okay dames dankjewel en er stond ook op dat ik een kraampakket moest aanvragen bij m'n zorgverzekeraar. In welke week doe je dat ?
Ik heb het kraampakket tegelijkertijd met de kraamzorg aangevraagd, geregeld via de zorgverzekeraar. Dit heb ik geregeld vlak na de 12 weken echo (denk in week 14) omdat ze dit graag op tijd geregeld willen hebben ivm drukte enzo.