Hoi ik zal er niet meer zovaak zijn! Moest helaas afsched nemen van de MMM. De enige kans die we nog kunnen hebben is spontaan. Nou we zien wel of het ons nog gegund is! Met me dochter gaat het wel. De prof is tevreden! Ikzelf ben nog steeds niet echt lekker! Duurt al bijna 8 weken! Volgende week bloedprikken en een hartfilmpje maken! Ben eens benieuwd! Meiden....allemaalheel hartelijk bedank voor het meeleven! Wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2008 toe! Blijf voor jullie allemaal duimen! Doei doei! Liefs Marjo
Wens je het allerbeste toe! Dat dit jaar maar een mooi jaar met geluk, rust en liefde mag zijn! En wie weet tot ziens? groetjes esser
@ Meiden....ik blijf hier toch geregeld ff binnenwippen, want ik kan jullie niet helemaal missen! Hihi.... Liefs Marjo
hey muuske ik wens jou ook een heel fijn jaar en hopelijk lukt het ooit nog spontaan heel veel geluk liefde gewenst! en hopelijk knap je snel weer op en wie weet tot ziens
Ik wil je het allerbeste wensen en zal toch nog voor je duimen... Hoop voor jullie dat het toch nog spontaan gebeurt...Heel veel succes met alles..
Ach jeetje, ik hoop echt dat het nog spontaan gaat lukken zodat je wens toch nog in vervulling mag gaan. Heel veel sterkte met alles en hopelijk knap je snel op. Dikke )))knuff((( wolly
Inderdaad ik voel me hier echt thuis! Maar zwanger worden is helaas (nog) niet gelukt, zelfs niet in de MMM. Dus in welke categorie val ik dan nu? Liefs marjo
Ze komt niet meer zo vaak schrijft ze. Ze gaat dus niet weg maar kickt een beetje af zeg maar Succes Muuske! Je kan ook gewoon bij "zwanger worden" terecht toch...je probeert toch nog zwanger te worden? De lounge gaat lekker niet over beebs dus daar kan je altijd terecht. Elmo