Speeltjes voor de baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pucci, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    Hallo,

vanaf wanneer begint een baby te spelen met iets, of heeft die ergens plezier van? Van wat dan precies?

2. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    met 2 a 3 mnd begon die v ons tespelen met een rammelaartje en knisperdoekje gr gerda

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva vond de mobile al snel leuk, ik denk met een week of 2. Vanaf 10 weken ging ze zelf speeltjes pakken. Ik had wat dingetjes vast aan de box zodat ze het kon pakken, maar het niet kon vallen.

4. NewMama

NewMama Lid

1 mei 2008
    87
    0
    0
    Ties is de mobile in de box vanaf ongeveer 6 weken echt leuk gaan vinden, een doekje ook rond die tijd geloof ik. Oja zo'n rammelaar met knuffel vindt hij ook helemaal leuk.
    Pas heb ik een apparaat gekocht met muziek, lichtjes enzo..ik enthousiast de ochtend erna ermee aan de slag, krijgt hij een pruillipje en gaat hij huilen! Hij vindt het dus helemaal niets!hahaha, zo zie je maar weer kleine dingetjes vindt hij veel leuker...oja de babygym bij oma vindt hij wel weer leuk.

5. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Sem vond de mobile ook al erg snel leuk, met een week of drie lag hij er al vrij lang onder. Maar mijn neefje van 10 weken bijvoorbeeld kijkt daar echt nog niet naar om.

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.819
    4.057
    113
    Hier is de babygym echt favoriet nu. Ze vind het leuk om naar de speeltjes te grijpen en er tegen te slaan. Ook de spiegel vind ze leuk om in te kijken.

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

Met iets meer dan een maand vond ze die mobiel interessant. Dat ging echt van ene dag straal negeren tot de dag erna helemaal weg van dat ding.

Met twee maanden begon ze dingen echt vast te pakken en ermee te rammelen.

En nu speelt ze al twee dagen met een doosje van bouillonblokjes met maiskorrels erin dat ik stevig heb dichtgetaped. Zo zie je maar, favoriet speelgoed hoeft niet duur te zijn ;)

8. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Speeltjes heeft hier wel even geduurd. Ik had wel een mobiel boven de box die heel leuk was. Hij draaid en geeft muziek, ze kon er uren naar kijken en grijpen, heel leuk!

9. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik lees even mee.
    Heeft iemand een gouden tip voor een Megaleuk boxspeeltje/mobiel?
    Liefst met niet teveel/hard geluid, mama wordt daar zenuwwachtig van ;) :)

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb een Rainforest mobiel van fischer price. De muziekjes zijn al lekker zacht en klassiek.

11. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ik had een mobiel van Tiny Love. De speeltjes eraan hebben leuke kleuren en er zitten leuke klassieke muziekjes op. Het was hier een hele goeie aankoop.

12. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Mijn dochtertje vond de mobiel al gauw leuk en met 3 maanden begon ze al dingentjes te grijpen maar not niet pakken nu met 4 maanden pakt ze dingetjes vast (als ik het in haar handje doet) en dan begint ze erop te sabbelen en te babbelen :D <3. Ik ga nu zachte speelgoed halen en bijtringen

13. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    (Toen de kinderen nog niet konden staan, zitten,kruipen)
    ik heb vaker voor de kinderen een touw gespannen van de ene kant vd box naar de andere en daar zelf steeds andere dingen aangehangen, knuffeltje, piepding, sleutelhanger (groot niet onveilig) iets dat rammelt
    zo veranderde ik steeds iets waardoor het weer interessant werd

ook had ik een mobiel met allemaal vliegtuigjes van sesamstraat met babymelody (opdraaiding) die vonden ze ook altijd mooi
    maar die zal wel niet meer te krijgen zijn, was van fisherprice (al 10 jaat oud)

Deel Deze Pagina