Hallo, vanaf wanneer begint een baby te spelen met iets, of heeft die ergens plezier van? Van wat dan precies?
Eva vond de mobile al snel leuk, ik denk met een week of 2. Vanaf 10 weken ging ze zelf speeltjes pakken. Ik had wat dingetjes vast aan de box zodat ze het kon pakken, maar het niet kon vallen.
Ties is de mobile in de box vanaf ongeveer 6 weken echt leuk gaan vinden, een doekje ook rond die tijd geloof ik. Oja zo'n rammelaar met knuffel vindt hij ook helemaal leuk. Pas heb ik een apparaat gekocht met muziek, lichtjes enzo..ik enthousiast de ochtend erna ermee aan de slag, krijgt hij een pruillipje en gaat hij huilen! Hij vindt het dus helemaal niets!hahaha, zo zie je maar weer kleine dingetjes vindt hij veel leuker...oja de babygym bij oma vindt hij wel weer leuk.
Sem vond de mobile ook al erg snel leuk, met een week of drie lag hij er al vrij lang onder. Maar mijn neefje van 10 weken bijvoorbeeld kijkt daar echt nog niet naar om.
Hier is de babygym echt favoriet nu. Ze vind het leuk om naar de speeltjes te grijpen en er tegen te slaan. Ook de spiegel vind ze leuk om in te kijken.
Met iets meer dan een maand vond ze die mobiel interessant. Dat ging echt van ene dag straal negeren tot de dag erna helemaal weg van dat ding. Met twee maanden begon ze dingen echt vast te pakken en ermee te rammelen. En nu speelt ze al twee dagen met een doosje van bouillonblokjes met maiskorrels erin dat ik stevig heb dichtgetaped. Zo zie je maar, favoriet speelgoed hoeft niet duur te zijn
Speeltjes heeft hier wel even geduurd. Ik had wel een mobiel boven de box die heel leuk was. Hij draaid en geeft muziek, ze kon er uren naar kijken en grijpen, heel leuk!
Ik lees even mee. Heeft iemand een gouden tip voor een Megaleuk boxspeeltje/mobiel? Liefst met niet teveel/hard geluid, mama wordt daar zenuwwachtig van
Ik had een mobiel van Tiny Love. De speeltjes eraan hebben leuke kleuren en er zitten leuke klassieke muziekjes op. Het was hier een hele goeie aankoop.
Mijn dochtertje vond de mobiel al gauw leuk en met 3 maanden begon ze al dingentjes te grijpen maar not niet pakken nu met 4 maanden pakt ze dingetjes vast (als ik het in haar handje doet) en dan begint ze erop te sabbelen en te babbelen <3. Ik ga nu zachte speelgoed halen en bijtringen
(Toen de kinderen nog niet konden staan, zitten,kruipen) ik heb vaker voor de kinderen een touw gespannen van de ene kant vd box naar de andere en daar zelf steeds andere dingen aangehangen, knuffeltje, piepding, sleutelhanger (groot niet onveilig) iets dat rammelt zo veranderde ik steeds iets waardoor het weer interessant werd ook had ik een mobiel met allemaal vliegtuigjes van sesamstraat met babymelody (opdraaiding) die vonden ze ook altijd mooi maar die zal wel niet meer te krijgen zijn, was van fisherprice (al 10 jaat oud)