Ieuw! Vieze buren

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamasu, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Bah! Zit ik lekker achter mn laptopje, kijk ik naar buiten en zie daar 2 zoenende kerels in het huis aan de overkant. Nou ja, ach daar kan ik nog wel mee leven, hoewel ik zelf dan toch denk: doe dat even lekker waar niemand het ziet. Ik ga ook niet voor het raam staan tongzoenen.
    Maar even later zie ik alleen nog hun 2 hoofden voor het raam, waren ze gaan zitten, maar de een bij de ander op schoot en het zag er toch zo ontzettend uit alsof ze niet alleen gezellig op schoot zaten.... Als je begrijpt wat ik bedoel... :confused: :pale: Ieuw! Bah! Vies! Ik wil dat allemaal helemaal niet zien!
    Heb dus nu het gordijn dichtgedaan, maar dat is toch belachelijk? Moet ik overdag mijn gordijnen dichthouden om maar niet het perverse gevuns van de buren te hoeven zien?
    Of ben ik nou zo ouderwets?
     
  2. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    :) :) maar als je aan het laptoppen bent dan hoef je toch niet bij de buurman naar binnen te kijken?
     
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Aaaah, waarschijnlijk kicken ze erop dat een ander ze kan zien! Nee, kan me voorstellen dat je dat allemaal niet wilt zien.
     
  4. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Hmmm dat is niet fijn, dat jij je zo voelt! Of het nu ouderwets is of niet.

    Ik ken me er helemaal niets bij voorstellen geloof ik... Het zou mij echt worst wezen. En om ze nou vies te noemen... dat vind ik wel ver gaan. Maar ik vind ook dat ze niemand in verlegenheid zouden moeten brengen dus... naar binnen!
     
  5. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Uhm, kijk jij nooit 1 seconde op als je achter je laptop zit? Ik dacht dat dat in mijn eigen huis toch wel moest kunnen zonder gelijk dit soort uitzichten te hebben....
     
  6. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    O jee, ze zijn al binnen! :)

    Wat ze daar doen moeten ze lekker zelf weten vind ik.

    Kijk jij gewoon naar je laptopje. ;)
     
  7. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hihi, zoiets maak ik nou nooit mee :p (heb geen overburen)
    tsja, het is hun huis, dus ze kunnen in hun blootje gaan lopen als ze dat willen, is niet in het openbaar!
    Smakelijk is anders, maar het zal ze wel een kick geven.
     
  8. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik zou het ook genant vinden denk ik als ik even naar buiten kijk en ik zie daar dat 2 mensen het heel erg gezellig hebben samen. maar ik zou dan niet meer kijken of even iets anders gaan doen.
     
  9. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik zou echt de deur uit rennen en recht voor hun raam gaan staan kijken :p Dat willen ze toch?
     
  10. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Hahaha ik waarschijnlijk ook :) En een zak chips meenemen!
     
  11. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

    ja ben ik ook een voorstander dat iedereen het zelf moet weten wat hij/zij doen in hun prive leven...maar dat is nou net het woord PRIVE leven...zorg dan dat een ander geen last heeft van jouw PRIVE leven...zie me al voor me dat als mijn man en ik ff gezellie aan het klussen zijn..de buurt (incl buurtkinderen ) er van mee kan gaan genietn....klussen met kijkers.... .........bak popcorn erbij.... ;) .........nee lijkt me niet..
     
  12. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hihi of voor het raam gaan staan zwaaien en je duim opsteken :p
     
  13. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    boeiuhhh wat een ander doet.
    En wat maakt t uit dat t 2 mannen zijn?
    Stel dat je een zoon krijgt en die blijkt later op tzelfde geslacht te vallen...
    perverse gevuns noem je het, ze doen gewoon wat jij ook doet met je partner.
    Gewoon je gordijnen lekker open laten en je aandacht op je laptop houden.
     
  14. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Haha goeie. Nee wat iedereen thuis doet moet hij inderdaad lekker zelf weten, zolang het 2 (of weet ik hoeveel) volwassenen zijn. Toevallig waren het 2 mannen die aan de overkant bezig waren, dus ja, dan kan ik daar ook niks anders van maken, of wel soms?

    En wat ik doe met mijn partner, daarvan hoeft niet de hele buurt mee te genieten. Dus ik zie daar toch wel een verschil in, als je het niet erg vindt. Zoals ik al schreef, ik ga zelfs niet eens staan tongzoenen voor het raam, laat staan complete sex hebben.

    Ik heb trouwens al een zoon, en mocht die later op hetzelfde geslacht vallen, dan zal me dat werkelijk geen bal uitmaken, even voor de duidelijkheid.

    Maar ik zou het heel prettig vinden als mensen hun privedingen gewoon lekker prive hielden. Dan hoef ik me hier (ook in mijn eigen huis) niet onprettig bij te voelen en me gedwongen te voelen om alleen nog maar naar mijn laptop te staren als ik niet geconfronteerd wil worden met hun gezellig samenzijn.
     
  15. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    en dan roepen.."wat leuk...ook vruchtbare periode?'
     
  16. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    :) :) :)
     
  17. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik zou me echt helemaal rot lachen als ik dat mee zou maken. :D
     
  18. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat hebben sommige dames hier toch een humor. Lig hier helemaal dubbel van het lachen!
     
  19. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik zou juist blijven kijken. Ben veeeeel te nieuwsgierig! :) :)
     
  20. Sjaaak

    Sjaaak Bekend lid

    6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    volgens mij mag je zulke praktijken niet eens in je huis voor het raam doen zodat de hele buurt het kan zien.

    ik kan goed begrijpen dat je je er aan ergert en zoals wel duidelijk naar voren komt niet aan dat het 2 mannen zijn maar gewoon aan het feit dat 2 mensen sex hebben waar de hele buurt van kan mee genieten.

    als jij het kan zien, wie nog meer ?
     

Deel Deze Pagina