Ik heb al 3 dagen pijn in mijn mond Het lijkt wel ontstoken De ene keer is de pijn erger dan de andere keer De pijn straalt uit naar mijn oor Ik wil geen paracetamol o.i.d nemen omdat ik bv geef Zouden jullie naar de tandarts gaan?
Ja! Zeker! En als het echt te erg wordt, kun je toch ook wel even de huisartsenpost bellen? Misschien kunnen ze je iets voorschrijven. Beterschap.
ja ik zou zeker naar de tandarts gaan, klinkt inderdaad als een onsteking en die gaat niet vanzelf over! sterkte!!
Als het echt te erg wordt zou ik contact opnemen met je tandarts om advies te vragen. Of naar je huisarts om te vragen wat je in mag nemen voor de pijn. Ben nu zelf net klaar met drie dagen ontstoken kies (wordt er maandag uitgehaald) en dus weet wat je ongeveer moet voelen. Wat me trouwens erg geholpen heeft is een zak erwtjes die we in de diepvries hadden. Die heb ik in een handdoek gewikkeld en daar ben ik op gaan liggen met mijn pijnlijke kaak. Dan trok de pijn wel weg bij mij. Sterkte!
Je mag best paracetamol nemen als je bv geeft. Liever geen ibuprofen. Sterkte. Ik heb een ontstoken tong, pijnlijke holtes en oor . Auw!
Nee het zit onderin en voel gewoon dat er vel weg is oftewel ontstoken dan morgen maar ff bellen denk ik
ik heb het ook gehad. het tandvlees gaat terug trekken. Ik heb 2 weken gespoeld met corsodyl en toen was het over. Kun je bij de apotheek kopen