26 uur aan een stuk overgeven....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi,

Ik ben afgelopen weekend echt vreselijk ziek geweest. Ik heb 26 uur aan een stuk moeten overgeven :(
    Eerst om het uur en daarna om het half uur :confused:
    Kon nog geen slokje water binnen houden.
    Bij mijn 1e ben ik ook een dag of 2/3 zo ziek geweest (was nog nooit zo ziek geweest als toen. Tot nu dus...) maar ik dacht toen dat het een virus ofzo was, omdat ik het raar vond dat het maar een paar dagen was.
    Maar nu had ik dus weer precies hetzelfde dus lijkt me sterk dat het weer een virus is. ;)
    Het lijkt wel of, zodra mijn hcg een bepaalde waarde krijgt, mijn lichaam zo heftig reageert, om zich vervolgens eraan aan te passen en dan is het over.

Herkent iemand dit?

Groetjes,
    Danielle

2. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Meid,

Ik weet precies wat het is. Heb het mn vorige zwangerschap en deze zwangerschap ook gehad. Deze keer voelde ik het eerder aankomen
    ( dat het weer zo erg werd) dus heb toen meteen contact opgenomen met de huisarts. Ik heb Emesafene voorgeschreven gekregen. Het helpt niet voor iedereen maar voor mij wel. Dus als je nog niks binnenhoudt, echt naar je huisarts gaan hoor! Anders is het geen doen voor je.

Gr, Manon

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Yep. Herkenbaar. Bij mij duurde dit altijd 2/3 dagen en dan ging het weer een paar dagen goed en dan begon het weer. Zo beide zwangerschappen tot week 20 ongeveer. Hopelijk blijft je dat bespaard.
    Let op dat je niet uitdroogt, dat kan snel gaan en is erg gevaarlijk voor jezelf en je kindje. De huisarts kan idd emesafene voorschrijven. Ook acupunctuur schijnt goed te helpen.

4. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb maandagochtend inderdaad meteen de huisarts ingeschakeld en ondanks dat het weer wat beter ging heb ik toch gezorgd dat ik die Emesafene heb gekregen. Zodat ik het in ieder geval in huis heb mocht het weer zo gaan.
    Bij Evi heb ik het eenmalig gehad, ik hoop maar dat dat deze keer ook zo is. Want wat een ellende is dat zeg...ppfff!

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik heb het de vorige keer ook zo erg gehad, ik was dagen achter elkaar aan het overgeven
    Dan een paar dagen wat minder en dan begon het weer
    Nu sinds maandag weer erg beroerd, het lijkt nu weer wat minder, maar ben nu al bang voor wat er misschien aankomende dagen nog moet gaan komen....

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als je zo moet spugen en zelfs geen water binnenhoudt, moet je even ORS halen tegen de uitdroging!
    Sterkte ermee ('k weet niet wat het is, moet nooit spugen!).

7. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    ORS helpt ook niet zoveel als je niks binnen kunt houden, maar toch bedankt voor het meedenken ;)

Deel Deze Pagina