Ik ben op zoek naar leuke ideeën voor een kinderfeestje voor een jongen die 6 jaar oud wordt, thx y'all!!!!
ik vind dit persoonlijk erg leuk! mn zus heeft zoiets vorig jaar voor mijn nichtje georganiseerd en die vond het helemaal geweldig... Kinderfeestje Thuis edit: deze had mijn zus geloof ik.. speurtocht bos
ik ben bezig met een feestje voorbereiden voor onze zoon die ook 6jr word. wij gaan voor een brandweerfeestje, op internet zijn een helehoop leuke ideeen te vinden. ben nu op zoek naar leuke, goedkope, bandweerhelmpjes voor de jongens.
We hebben met stoepkrijt voor onze 6 jarige een speurtocht uitgezet met als eindpunt een in elkaar geknutselde trofee van cars, was meteen een grabbelton gevuld met cadeautjes. Vonden ze erg leuk
Vorig jaar heb ik een fotospeurtocht uitgezet voor het feestje van mijn zoon. Die eindigde bij een boom waar een schatkist lag met van die zakjes chocolademunten erin, dat was de schat. Daarna gingen we nog spelen in de speeltuin daar vlakbij. Het was een groot succes. Het jaar daarvoor zijn we wezen bowlen, dat was ook erg leuk. Hij is in de winter jarig, dus voor buitenfeestjes zijn we heel erg afhankelijk van het weer.