Had het ook al in Buikfoto's geplaatst... maar neem aan dat niet iedereen die nog niet echt een buikje heeft alles gaat lezen... vooral niet met zoveel pagina's hier voor de mensen die net zwanger zijn een leuk ideetje...: http://video.google.nl/videoplay?docid=4849246880180142446&q=20+sec ik ben er zelf helaas te laat achter gekomen... maar bij de volgende ga ik het zeker doen !!!
ik heb iedere maand wel twee of drie foto's gemaakt en daar ga ik straks lekker uit zoeken, vindt het wel grappig. Straks kun je je niet meer voorstellen hoe het was...
Wat gaaf zeg! Ik ben zelf ook heel slecht met buikfoto's. Ik weet niet eens hoeveel ik er heb..2 of 3 misschien. Morgen maar weer een maken...
Leuk zeg... Ik kan er nog altijd mee beginnen, ik begin nu net pas een kleine bolling te krijgen... anderen zien het niet eens! Maar ja wel een nadeel, je moet echt elke keer op precies dezelfde plaats gaan staan... Nu maar eens bedenken waar! Gr. Miranda
Ik had het bij mijn 1e wel leuk kunnen doen. Nu ben ik krap 2 maanden en heb nog ene buik van mijn 1e zwangerschap, niet echt flateus hihi
Leuk filmpje, ik zelf heb elke 4 weken een foto gemaakt, ook leuk voor later, kan Steven zien hoe dik m'n buik was op het laatst. Voor de nieuwschierigen, allen buikfoto's staan in m'n album.
denk dat je hiervoor elke week... en op de zelfde plek staan en zelfde plek camera voor moet hebben... maar lijkt me zeker de moeite waard... dus meiden tot 12 wkn.. zwanger... heb je nog geen echte bollen toeter probeer het
Ik heb wel elke week een foto gemaakt zo vanaf week 21 bij de eerste en bij de tweede ben ik er ook weer meebezig, maar niet op dezelfde plek! Wel grappig filmpje zo idd!!!
Heej das wel een leuk idee ja! Ik ben nog niet zwanger, dus ik denk dat we dit wel kunnne gaan doen ja! (Ik zoek wel een plekkie uit waar ik elke keer ga staan en waar de cam telkens op hetzelfde plekje neergezet kan worden ofzo ) Bedankt voor het delen van dit idee!!!