Hoi, Ik lees regelmatig over oefenweeen,en indalingsweeen,maar vanaf wanneer kan je die krijgen,en hoe voelen ze...? Groetjes,
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Pijn , soort spierpijn in mijn liezen voel ik wel sinds twee weken, maar verder, nog geen krampje gevoeld?
Ik heb ze vanaf 33 weken. Het zijn bij mij een beetje pijnlijke harde buiken. Verder heb ik sinds een week of zo een soort mensruatie krampen die ook doortrekken naar mijn rug en benen. Maar het schijnt dat lang niet iedereen hier last van krijgt hoor! Fijne kerst.
Niet iedereen heeft daar last van hoor! Ik zelf heb het met 26 weken een keer gehad, maar een kennis van mij met 2 zwangerschappen geen 1 keer!
Ik heb nooit voorweeën of zo gehad. Wel harde buiken maar dat was meer doordat ik te veel deed. Bij mij zijn de vliezen gebroken, en dat was ook de enige reden voor mij te denken dat het zover was! Zes uur later begonnen de weeën en na de eerste wee was ze er binnen 2 en een half uur. Best wel relaxed dus! Maar nee, geen voorwee gehad!
Bij mij begon het met 38 weken.. Pijnscheuten in de onderrug en in de buik.. net alsof het van boven naar beneden gleed.. Een week later was mijn dochter geboren.