Al een paar jaar hebben we de cadac skottelbraai met paellapan achtig iets er op. Soms met inlegvel voor aanbakken etc. Het bakt alleen dus onwijs snel aan. De krieltjes zijn bijna zwart aan de buitenkant maar niet zacht van binnen op de zachtste stand. Iemand nog een goede tip over wat we aan kunnen passen of wat we misschien verkeerd doen? Ik heb honger nu dus uitgelezen moment om de prangende vraag te stellen haha
Er zijn verschillende soorten skottelbraais. Wij hebben ook een paellapan. Maar gebruiken geen inlegvel. Ik herken je klacht niet. Bedoel je misschien de wokpan? Ik weet niet of je Facebook hebt, maar misschien kun je je vraag stellen op de Facebook pagina 'skottelbraai recepten'.
hmm ik twijfel of het de wok is (is al paar jaar oud). Maar ook op t bbq ding hebben we hetzelfde: het gaat gewoon te snel en bakt aan. Oh hoor net dat we de grill en skottel hebben maar op beide dus zelfde probleem. Zal eens kijken naar de fb pagina
Ik denk niet dat je de echte paellapan hebt maar de wok. Ik herken namelijk wel wat je zegt van als je de wok gebruikt. Wij hebben op een gegeven moment de echte paellapan gekocht en dat is een wereld van verschil. Inmiddels hebben we 2 soortenCadac skottelbraai, de grote op gas en de kleine elektrische en voor beide heb ik een paellapan omdat die ook mogelijkheden geeft tot hele nieuwe recepten.