Ik ben echt van de rare kapsels en vind dit dus helemaal leuk (ben ik niet op het plaatje) maar ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe andere mensen dit vinden. Hoe zouden jullie reageren als een vriendin zulk haar zou hebben? Bedoel dus niet of je het zelf zo zou willen, want dat wilt vast niemand
Ik zou wel ff opkijken maar verder moet ze dat toch lekker helemaal zelf weten,wel stoer dat ze dat durft.
Haha ik zou vragen wtf heb jij met je haar gedaan? Omdat ik t niet zou verwachten haha maar Goed t ziet er best hip uit hoor!
Haha, ik vind dit echt vreselijk, dat zou ik ook tegen haar zeggen. Verder moet ze natuurlijk lekker zelf weten wat ze doet
Ik vind dat waanzinnig gaaf, ondanks dat ik zelf altijd heel saai ben met mijn haar vind ik dit soort kapsels echt geweldig.
Ik vind het er heel leuk uitzien, maar het moet wel passen. Bij mijn vriendinnen vind ik dat niet het geval (mijn vriendinnen zijn zo ongeveer van mijn leeftijd, dus rond de 40, en dan vind ik dit toch geen goed idee). Voor iemand van rond de 20 zeg ik: doen, als je durft!
niet mooi en niet lelijk. Zou het zelf nooit doen maar je heb van die mensen die hebben iets over zich waar et super stoer bij staat
Gaaf hoor. Van mij zou je alleen de opmerking krijgen dat ik het stoer vind dat je zoiets durft. Zou het zelf ook wel willen maar durf nooit
Ik heb gestemd voor niet mooi, niet lelijk. Ik vind de kleur verschrikkelijk, maar het idee en model wel leuk. Maar let wel, als je zulk haar hebt, is het nog niet zo makkelijk om het ook daadwerkelijk zo in model te krijgen en houden. Je zit dan ook met wassen en zo.
Wat een leuke reacties tot zo ver! :-D Ik maak zelf dreads en heb mn eigen haar ook gedread, verleng het met nep dreads dus. Ga binnenkort beginnen aan zulke als op de foto, en mn haar roze verven... Het is uitwasbaar als het echt niet mooi is hihihi
Ik heb nu ruim een half jaar dreads en was mijn haar 1 x in de 2 weken ongeveer. Dus dat scheeld weer
ik vind het wel leuk! heb zelf ooit ook eens mn haar roze gehad (en zwart, paars, blauw...en nog veel meer) kreeg alleen maar leuke reacties. Maar ligt idd wel aan de leeftijd.
ik hou wel van apart, maar zou zelf niet zo'n apart kapsel nemen, moet wel zeggen dat ik jeuk krijg als ik zulke kapsels zie hahaha
Ik vind het wel mooi staan (andere kleur leuker, maar goed, smaken verschillen). Ik zou echter als ik een dochter of vriendin van ouder dan 25 had die dit haar koos, me wel een beetje zorgen maken om sollicitatie/baan kansen en baan-situatie. Het wordt in deze maatschappij nu eenmaal als iets minder representatief beschouwd door velen (soms zelfs een beetje vies), en dat kan je schaden bij sommige banen. Niet als eigenaar van een tattoo shop, maar als burgemeester of iedere andere representatieve ambtenaar misschien wel