Mijn meisje zegt sinds een paar dagen mam-ma en pap-pa! Ze zegt het natuurlijk nog niet gericht, maar ik vind het zo ontzettend leuk Vooral mama natuurlijk Moest ik even kwijt hihi
Mijn zoontje zegt sinds hij ongeveer 6 maanden is mama, en ik heb echt het gevoel dat hij mij bedoelt. Ook zei hij 1x papa en toen was net mijn man bij zijn bedje verschenen. Ik was erbij en het leek echt heel erg gericht. Lief, hè.
Leuk he! Mijn zoontje zegt sinds afgelopen maandag ook papa. Mama helaas nog niet hahah. Is sowieso bijzonder want ik ben alleenstaande moeder waarbij hij de vader niet heel vaak ziet. Zeg al maaaanden een aantal keer per dag mama tegen hem maar hij is op het idee gekomen om papa als eerste woordje te gebruiken.
De P is makkelijker dan de M, daardoor komt dat! Dus heel vaak is Papa het eerste woordje. Mijn dochter had ook papa als eerste woordje met ca. 9 maanden.
Leuk is dat hè? Zoonlief zegt al een paar weken papapapapapa, mamamamamama en bababababaa en soms ook mama of papa. Maar ik denk eerder dat dit oer ongeluk is... Alleen vandaag had ie erg veel last van z'n tandjes en af en toe kwam er een gilletje uit waarbij hij echt mama leek te roepen.. (En anders is het inderdaad leuk om alleen maar te denken dat ie mama zegt )