Wie heeft ook de kruidvat lenzen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik vind t 3x niks, ze irriteren al heel snel.. Had ze gehaald omdat t goedkoper is als bij de opticiën maar ik vind deze niet goed. Heb ook al s van internet af gehaald.. Ligt t aan mij of zijn die kruidvat lenzen gewoon niet zo goed..?
     
  2. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik koop mijn lenzen via lenexpress dan betaal ik 50 euro minder voor precies dezelfde lenzen als ik bij het huis betaal. Ik had toevallig bij het opmeten een proefpaar in (gratis gehad) en die zouden niet goed voor mijn ogen zijn. Niet alle lenzen zijn nl even groot!
     
  3. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    zou ik persoonlijk nou nooit doen ,lenzen halen bij kruidvat/trekpleister oid. ik had ze eerder bij ha vandaan, maar daar ben ik ook inmiddels weg, zit nu bij een opticien. wel wat prijziger, maar wel hele goede lenzen, waar ik geen last/klachten van heb.

    ogen zijn me te belangrijk ,moet je zuinig op zijn, en dus ook goede lenzen. lenzen van kruidvat oid vertrouw ik gewoon niet..
     
  4. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik heb nachtlenzen.
    Harde lenzen die je 's nachts draagt. Ze corrigeren dan je ogen zodat je overdag geen lenzen hoeft te dragen. Ideaal.
     
  5. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik geef zonnetjes gelijk dat mijn ogen belangrijk zijn, maar als ik dezelfde lenzen kan krijgen (dus precies hetzelfde merk en alles is gelijk) voor 50 euro minder op 6mnd basis. Dat scheelt 100 euro per jaar. En dan maar online bestellen :D Wel laat ik bij Het Huis mijn ogen controleren (daar betaal ik dus wel voor) en ik heb hun verteld dat ik ze veel goedkoper koop. Tja... ik betaal ze nu voor hun werk, alleen bestel ik de lenzen ergens anders (bij Het Huis moet ik een week wachten op de lenzen via Lensexpress heb ik ze gewoon de volgende dag in huis).
     
  6. erdtub

    erdtub Actief lid

    1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    had ook eens bij de kruidvat gehaald om het te proberen , maar zijn echt niks....ze irriteren je ogen , lijkt net of je lens gescheurd is ...en dat is natuurlijk nog erger voor je oog...dus als ik jou was zou ik ze meteen weggooien..
     
  7. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Klinkt te mooi om waar te zijn! Ik wou dat ik ze had!
    Gr. Een brildraagster
     
  8. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Ik heb ook Kruidvat lenzen gebruikt. Prima, nooit problemen mee gehad. Nu bestel ik daglenzen via internet.
     
  9. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Het principe is hetzelfde als laseren. Alleen is laseren definitief.
    Die lenzen natuurlijk niet. Ik heb niet zoveel sterkte in m'n ogen waardoor ik de lenzen ook niet iedere avond in doe. Om de nacht ofzo. Het gaat langzaam achteruit.
     
  10. erdtub

    erdtub Actief lid

    1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    nachtlenzen worden afgeraden door heel veel oogartsen , ze zijn schadelijk voor je ogen , heb op een oogpoli gewerkt vandaar dat ik het weet ...en in het verleden is het ook al van de markt afgehaald omdat ze te schadelijk waren voor je retina...
     
  11. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Dat heb ik specifiek nagevraagd aan de opticien. Hij zegt dat het geen kwaad kan. En het is echt een goede opticien.
     
  12. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    iki heb er goede ervaring mee en gebruik ze al ruim 2 jaar. geen droge en dikke ogen meer voor mijn. ik gebruik de 3 maanden lenzen en blijf ze ook gebruiken. hiervoor heb ik ze gehad van hansanders (zachte jaarlenzen) en na 2 wk waren mijn ogen zo dik dat ik echt geen lenzen meer kon verdragen. ook heb ik ze van internet geprobeerd de lensexper volgens mijn, maar vond ze dun, groot en vooral irriterend aan de ogen ook kreeg ik ze er heel moeilijk uit waardoor ik nog meer last kreeg van me ogen en ze begonne te branden door het gepulk.

    nee ik zweer bij kruidvat
     
  13. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik gebruik ook de kruidvat lenzen,

    nooit geen klachten gehad, merk ook geen verschil met de lenzen van de opticien of van pearl.
    kan de lenzen vaak langer gebruiken dan een maand terwijl ik er ook mee slaap! 's morgens nergens last van en als ik merk dat ik er last van krijg of dat ze wat droger worden od, huppa uiteraard dan komen er gelijk nieuwe lenzen in mijn ogen!
    mijn ogen zijn al jaren niet achteruit gegaan, dus ik blijf tot nu toe bij de kruidvat lenzen!

    o dat ik met de lenzen kan slapen en ze veel langer dan een maand kan gebruiken, klinkt raar, maar dat is sinds ik zwanger ben :( .
    daarvoor haalde ik ze wel bijna iedere avond uit mijn ogen om ze in een bakje met vloeistof te bewaren.

    joyce
     
  14. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Slapen met je lenzen in? :confused: Volgens mij niet echt gezond hoor!
    Het wordt in ieder geval door de opticien sterk afgeraden.

    Hier geen ervaring met kruidvatlenzen, wel met de lenzen van Pearle, die heb ik al jaren en dat bevalt goed, dus ik wissel niet.
     
  15. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Hier ook Pearle lenzen, ze worden netjes elke maand thuis gestuurd, wat wil je nog meer :D
     
  16. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik gebruik ze ook,zelfs al een paar jaar.de 3-maandenlenzn zitten bij mij prima.
     

Deel Deze Pagina