e-mail ook op laptop binnen laten komen.

Discussie in 'De lounge' gestart door lioness74, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hoi lieve dames van ZP :D

We hebben een nieuwe lappie, maar de titel zegt het al: kan ik de mail die op de pc binnenkomt, ook op de laptop bekijken?
    Op de pc heb ik outlook. Het lukt me nl niet :).

Sorry voor de misschien stomme vraag, maar verder ben ik best lief hoor :).

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Natuurlijk kan dat. :D Je kan overal je email bekijken op welke pc, laptop, iPad, dan ook.. Gewoon het programma openen op je nieuwe lappie.. Als het goed is moet het er dan voorkomen.. ;) (toch:D)

3. lioness74

Ja maar heel belachelijk: dan krijg ik het hotmailaccount van mn man...

4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

5. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Het kan, maar je moet dan eerst een e-mail programma hebben. Kan Outlook weer zijn natuurlijk, maar als je dat niet hebt dan kan je gratis Thunderbird downloaden. Dat is van de makers van Firefox.

Verder is het handig om te weten van welke e-mail dienst het e-mail adres is.

Handleiding voor Gmail op Thunderbird: https://support.mozillamessaging.com/nl/kb/thunderbird-en-gmail#w_uw-gmail-account-configureren

Handleiding voor Hotmail op Thunderbird: https://support.mozillamessaging.com/nl/kb/thunderbird-en-hotmail

Voor andere e-mail adressen van bijvoorbeeld je werk, school of je internet provider, moet je wat meer doen zelf en bepaalde gegevens hebben. Inkomende mail server, uitgaande mailserver, afwijkende poortnummers indien aanwezig, specifieke beveiliging indien aanwezig.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Of je gaat naar Sign In, en dan log je gewoon in.

7. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Als je via je browser je mail wil bekijken, dan moet je gewoon even het e-mail account van je man uitloggen. Dan kan jij inloggen.

Ik heb geen Hotmail/Outlook adres, dus weet niet of dit er al is, maar bij Gmail kan je tegelijkertijd op meerdere e-mail adressen ingelogd zijn, en dan makkelijk switchen.

8. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Oké Haha, ja verder reikt mijn computer kennis ook niet.. :) Succes!

9. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Vinden jullie het niet erg om elkaars mail te kunnen lezen? Dan kan je beiden een account in Outlook aanmaken, ergens in het menu heb je zoiets als 'accountbeheer'.

Maar waarom zou hij zijn hotmail niet gewoon in de browser bekijken? Veel eenvoudiger.

Wat voor mailprovider heb jij? Als het hotmail of gmail is, gewoon je browser gebruiken. Als het @planet.nl ofzo is, even overleggen met je man. Hij kan Outlook blijkbaar instellen, kan hij meteen de jouwe doen.

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Dan moet je je man uitloggen en jezelf inloggen

11. lioness74

Thanks ladies, het is helemaal gelukt :D!

Deel Deze Pagina