5e fles van 22.00 is eraf maar........

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suusie0507, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusie0507

31 okt 2006
    69
    0
    0
    Hij heeft 2 dagen van ha;f 8 tot kwart over 7 geslapen. Maar nu werd hij gisteren ineens totaal overstuur wakker rond 10 voor 10. Kreeg hem in zijn bedje niet stil, dus even mee naar beneden genomen en hem een klein beetje diksap gegeven. Hij dronk misschien 5 teugen en werd daarna wel wat rustiger gelukkig. Nog even bij me gehouden tot half 11 en daarna weer op bedje gelegd. Hij sliep gelukkig wel weer zo in. Wat zou dit kunnen zijn?

En wat kan ik er aan doen?

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Denk dat hij of dorst had of gedroomd heeft
    teun heeft dit ook nog wel eens...
    gewoon ff kijken of het aanhoud een keertje maakt niet uit maar ipv diksap kan je evt 60 ml melk geven is geen zoetigheid savonds .......

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hij kan gedroomd hebben. Qua leeftijd zit hij rond sprongetje 5 en dan gaan ze altijd wat onrustiger slapen. Er zit niets anders op dan gewoon even aanzien. Ik zou zeker niet de fles herintroduceren en diksap is waarschijnlijk niet eens echt nodig.

Bij ons helpt even aaien en het speentje altijd goed. En na een week of 2/3 moet het weer beter gaan.

Succes!

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    wij geven dan een paar slokjes water, en idd een paar knuffeltjes.... daarna slaapt ze verder als een roosje..

soms heeft ze van die periodes van een paar dagen, en dan weer een hele poos niets!

succes!

liefs elfje

5. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    he? Ik geef hier nog steeds om 22:30 uur een voeding en Arend is al 6,5 maand oud. Wat een verschillende kinderen zeg.

Deel Deze Pagina