ik heb al vanalles gehad, eerst die van vsm, puur mama nu dagravit, mama & baby maar die zijn bijna op, nu heb ik gisteren een potje van de hema gehaald, zwangerschap multi totaal. liefs Emmie
Ik heb ook die van de Hema, dikke prima hoor ! Als je alle potjes naast elkaar zou houden zit er volgens mij niet heel veel verschil tussen... tenminste niet van de 'essentiele' vitamines (zoals foliumzuur)!
nee he, dat dacht ik ook al! heb t ook even met elkaar vergeleken... zijn er ook mensen die niks slikken??
Ik slik ze van kruidvat eigen merk. Volgens mij zit er weinig verschil in en zit er overal wel in wat je nodig hebt.
Ik ben begonnen met de zwangerschapsvitaminses van de etos. Daarna had ik centrum materna en daar slikte ik dan losse visoliecapsules bij. Nu heb ik davitamon compleet mama plus visolie en ik kreeg bij de etos weer een centrum materna probeerverpakking. Ook elke keer wat anders dus. Ik was even gestopt na de 12 weken, omdat het niet meer nodig was (foliumzuur). Maar ik werd gelijk een beetje ziekig en ben toen snel weer vitamines gaan slikken.
ik heb centrum materna, al de hele zwangerschap. en ik heb daarbij bij de kruiderij minerva omega 3 visolie x-tra gehaald. die mag je ook gewoon nemen groetjes
ik slik nog een paar dagen foliumzuur dit op advies van de verloskundige. bij de apotheek had ik gevraagd of het nodig was dat ik extra vitamines ging slikken, dit was op foliumzuur na niet nodig. dus verder slik ik niks en ben ook blij dat ik bijna van de foliumzuur af ben aangezien ik die al bijna niet naar binnen krijg.
Ik gebruik New Chapter Perfect Prenatal multivitamine (dat zijn geen synthetische vitaminen maar biologisch en puur natuur) elke dag sinds ik zwanger ben. Ook al zijn ze prijzig, ik ben er erg tevreden mee. Daarnaast gebruik ik nog andere supplementen.
@ robijntje: Dat vind ik vaag, ik lees juist overal over die extra vitamines tijdens je zwangerschap en gedurende de BV.
Verschilt, net wat er in de aanbieding is Mij gaat het er vooral om dat ik ze weg krijg, dat ze niet TE groot zijn...
ik ga er van uit dat het klopt wat de apotheek zegt en als je maar zorgt dat je goed eet krijg je ook genoeg vitamines binnen dat is wat ik op veel plekken hoor en lees. en dan nog krijg al bijna geen tableten binnen dus bij mij heeft het ook weinig zin
ik davitamon compleet mama. Ik had eerst ook die van de etos, stuk goedkoper, maar moest je 2 per dag nemen, en dus uiteindelijk was je nog duurder uit, omdat ze eerder op waren. Foliumzuur hoeft nu voor mij niet meer, maar omdat ik zo veel overgeef, vind ik het wel fijn om nog vitaminen in te nemen, dan krijg ik toch alles binnen.