ik heb het nu ongeveer tot de schouders.. wilde het lang laten groeien maar dat lukt mij nooit haha misschien als ik vanavond niet ga bevallen kom ik showen!
Oh echt cooool. Je durft wel meer dan ik Het heftigste dat ik heb gedaan was een kant echt ULTRA kort (1cm) en de andere lang (15 cm in laagjes), en dan bij die lange kant een vrij felle roestbruin/oranje met daarover een heel mooie rood (bijna kers). Ik ging dat jaar voor een half jaar in Italie studeren en wilde er niet blond heen (ben honingblond van mezelf), wegens 'past experiences' als lange blonde daar haha. Maar het hielp niks, en de Italiaanse zon bleekte mijn prachtige kleurenpalet er zo weer uit.
Hahahaha daar ben ik ook wel heel benieuwd naar ja! Evenstar... dat klinkt ook idd wel heel gaaf Ben wel heel benieuwd naar nog meer kapsels van jullie hoor!! fotoooo's
schatje waar blijft die foto? want het kapsel heb je nu toch wel??? ik wil ook nog steeds en weet ook niet of ik dat nog ga redden voordat de beeb er is... kijk nog even mee meer plaatjes mensen! hier ook half lang haar en moet kleur en model hebben! en wil het toch wel langer houden...zolang als dit mij lukt..kinki kappers is ook een idee! ben ook altijd model geweest en niets was te gek! blauw is de extreemste kleur die ik gehad heb...wil nog wel een keertje groen erin ! nou inspiratie nodig!!