Ben op zoek naar zoveel mogelijk meningen Ik heb een paar maanden geleden kennisgemaakt met een stel dat nog in verwachting was van hun eerste kindje. Al snel gaven ze aan mij als gastouder te willen voor hun kindje. Kreeg vandaag een mailtje van het gob dat mijn nieuwste gastkindje geboren is maar zelf kreeg ik vanmiddag ook het geboortekaartje in de bus. Leuk natuurlijk!! Maar zouden jullie als gastouder ook op kraamvisite gaan? Wilde sowieso een kaartje sturen en daar dan evt. een slabbetje of rompertje bij doen. Wil niet te ongeinteresseerd overkomen, maar ook niet te enthousiast
Mijn gastouders is toen ik bevallen was van Sandro wel op visite geweest.Die heb ik ook een kaartje gestuurd toen.
Ik zou gewoon bellen en vragen of het uitkomt. Dan kom je geïnteresseerd over en ze zullen dit vast heel erg waarderen.
Ik denk dat ze het wel leuk zouden vinden aangezien ze een kaartje hebben gestuurd, maar zal als ik jou was sowieso even bellen om te checken. (ik zou het in elk geval wel leuk gevonden hebben hoor )
Toen mijn gastkindje geboren werd, heb ik wel een kaartje gestuurd om te feliciteren. Maar ik ben niet op kraamvisite geweest omdat ze verder geen bekenden zijn natuurlijk. Als ze had hadden gevraagd had ik wel gegaan maar ongevraagd ga ik niet op bezoek.
Wij hebben alleen mensen een kaartje gestuurd, waarvan we wilden dat ze langs zouden komen... In dat geval ben je dus welkom... Maare, gewoon even bellen....
Ik zou t juist heel leuk vinden als mijn gastouder op kraamvisite zou komen, juist om een beetje die vertrouwensband op te bouwen enzo
Onze kleine meid gaat straks ook naar een gastouder! Wij hebben ze ook een kaartje gestuurd toen ze geboren was, omdat ze bij de kennismaking al zei.... stuur je wel een kaartje?! Dat hebben we gedaan en een kaartje terug gehad! Na een paar weken belde ze om te vragen hoe het allemaal ging, maar niet om op kraamvisite te komen. Ze was welkom geweest, want het is een erg leuk gezin, maar had er ook eigenlijk niet op gerekend hoor.
Onze gastouder is bij beide dames op kraambezoek geweest.. mij go zat zelfs aan mijn bed in het ziekenhuis toen ik opgenomen was.. ze komt ook op de verjaardagen van de kids.. ik zie haar soms meer als familie.. kan lastig zijn hoor als je bijvoorbeeld zakelijk moet zijn. Maar ik denk dat ze dat wel leuk vinden hoor.
Zou ook even gaan. Tenslotte wordt het jouw gastkindje dus lijkt mij alleen maar fijn om even langs te gaan. Xxx
Ik zou het voor de vertrouwensband ook doen. Hier ook alleen kaartjes gestuurd naar de mensen waarvan we wilden dat ze zouden komen.
Lol, mijn gastouder is bij de bevalling geweest, ze is mijn kraamhulp geweest én ze is dus op kraamvisite geweest.