mooiste campings voor deze zomer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lojo, 26 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Lieve meiden,

Voor deze zomer ben ik op zoek naar een mooie camping waar ik een stacaravan kan huren. Afgelopen jaren zijn we op Serignan Plage geweest via Roan en op Aloha via Yelloh. Beide super leuk en mooi! Maar goed, weer eens een andere locatie is ook weleens leuk. Hebben jullie een goede tip?

Mijn wensen:
    Luxe en schoon
    Mooi zwembad met bv glijbanen
    Gezellige omgeving
    Zee/meer is leuk maar geen eis
    Nederlandse kindjes (mijn kids zijn 8 en 5)
    Goed weer!

Land maakt me niet zo uit.

Thanks

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    yelloh village mas sant josep aan de Costa brava in spanje.
    mooie camping waar genoeg te doen is voor de kinderen. veel Nederlanders, mooi zwembad, leuke animatie, speeltuinen, leuke plaatsjes en stranden in de omgeving, schoon sanitair.
    wij gaan dit jaar voor de vijfde keer.

3. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Die heb ik inderdaad ook al bekeken! Aanrader dus? Ik ben wel goed bekend met de omgeving en die is inderdaad leuk.

Zelf ben ik ook nog nooit in Italië geweest op vakantie dus dat lijkt me ook nog wel leuk.

4. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn 1 x in italie geweest ,maar dat vonden wij erg tegenvallen. ja ik kan je die camping wel aanraden. wij gaan samen met nog 4 andere gezinnen. wij gaan 3 weken en de andere gezinnen 2 weken. allemaal met kinderen in de leeftijd van 1 t/m 10 jaar.

5. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

wij gaan al jaren naar el delfin verde ook in spanje het wordt met het jaar mooier!!

Hier echte spanje gangers en ook 2keer italie meegepakt viel erg tegen voor ons.

6. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    We gaan naar spiaggia e mare aan de Adriatische kust in Italie. Zwembad met glijbanen, op loopafstand van een dorpje, meteen aan zee en niet al te grote camping.

Vorig jaar zijn we naar Zaton Holiday geweest in Kroatië. Was ook erg mooi!

Verder zijn we nog naar Marina di Venezia geweest aan de adriatische kust bij Venetie, grote camping, veel zwembaden, glijbanen enz.

En Bella Italia aan het gardameer. Ook erg leuk, wel groot.

We hebben elke keer via Roan geboekt.

7. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    thanks! Die ga ik ook allemaal even bekijken.

Wat ik zo fijn vond aan Serignan Plage was vooral dat de kinderen vrij konden spelen in het deel waar Roan stond. Al is het een mega camping, het was toch vrij compact. Daarnaast was het fijn dat alle mooie caravans bij elkaar stonden wat een rustiger aanblik gaf.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    La sirene!

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Yelloh! Village Luberon pParc? Zelf nog geen ervaring, wij gaan dit jaar......ook 2x op Serignan Plage geweest, dus hoop hier ook zoiets te vinden (wel kleiner). Vriemden van ons hebben geode ervaringen!

10. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Die ga ik ook beide even bekijken!!

Blijft altijd lastig he. Op zoover zijn altijd wel negatieve dingen te vinden en voor de rest is het plaatjes kijken.

11. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Wij gaan al jaren naar el delfin en als je op zoover kijkt zie je altijd wel negatieve dingen maar het is ook erg lachwekkend de 1 vind het zwembad te klein de ander te saai, de ander vindt het strand te saai ik heb zelfs voorbij zien komen dat er teveel wind stond of het te warm was.

Wij hebben er vaak een avondje lol om.

Wij komen er dus al jaren en zien dat het een grote camping is maar de drukte kan je opzoeken de hele dag schoonmakers aanwezig ze doen hun best het schoon te houden en dat is het ook het zijn veelal de mensen zelf of de kinderen die in de toiletten mogen spelen die het vies maken, maar ik weet niet thuis mogen ze dat bij mij ook niet dus waarom op vakantie wel.
    Toevallig gisteren de bevestiging binnen gekregen dat de aanbetaling binnen is wij gaan met de eigen tent maar ik ga zeker een rondje tussen de caravans doorlopen het schijnt zo mooi te zijn geworden. met overal speelveldjes en de caravans niet meer op een rijtje maar om een speeltuintje heen en of een zwembadje heel erg leuk.

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Le Cappanne Italie, Toscane. Geen massale camping maar voldoende voor de kindjes. Ligging is erg mooi, vanuit daar ben je zo in de grotere steden. Camping Orlando is ook mooi.

13. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij zijn de laatste 3 zomers op Serignan Plage geweest, echt een topcamping aan de Middellandse zee.
    Daarvoor zijn we een zomer op Yelloh Village Lous Seurrots geweest. Daar gaan we dit jaar ook weer 3 weken heen, deze camping ligt aan de Atlantische Oceaan. De jongens wilden graag weer een keer hoge golven..Nou die heb je daar.
    Er is nu een nieuw zwembad met een aantal glijbanen. Niet zo uitgebreid als bij Serignan Plage, maar mooi ruim opgezet.
    Je loopt via een gezellig weggetje naar het strand, elke dag marktjes, winkeltjes gezellige eettentjes.
    Ontzettend mooi wit strand, vrij diep dus ruimte genoeg.

Deel Deze Pagina