In augustus komt ons tweede kindje en voor die tijd zouden we graag nog even een weekje naar de zon. Ik ben op zoek naar een mooi maar vooral kindvriendelijk all inclusive resort in Griekenland (eilanden) waar we een weekje kunnen luieren, zo eind mei, begin juni. Animatie ofzo hoeft niet perse (dochter is 3,5) maar iets meer dan een peuterbadje zou wel leuk zijn. Wie heeft er tips voor een mooi resort dat ook nog een beetje betaalbaar is?
Pelagos resort op kos. Heerlijk resort van alle gemakken voorzien en het eten is echt heel erg goed. In juni is de prijs ook nog redelijk ten opzichte van de zomer
En als je wat goedkoper wilt, imperial belverder op Kreta. Een stuk goedkoper, maar ook net iets minder luxe.
Toevallig zijn wij hier in 2012 (toen nog met zn tweeen) geweest!! En dat was inderdaad super. Ben jij er na 2012 nog geweest? En weet jij of er nu een waterpark bij is gekomen voor kinderen? Daar las ik nl. Iets over op Zoover maar ik vind er helemaal geen foto's van terug...
Ja er is een apart kinderzwembad gekomen. Achter het buffet restaurant. 2 glujvanen en een bad met een leuk speel ding met glijbaantjes. Om het kindergedeelte staan ook allemaal ligstoelen, de kidsclub en de speeltuin is er ook gelijk bij. Wij waren er in 2013 en toen was het net nieuw. Op de site van Neckerman staan hier wel foto's van. Overigens wij zaten toen in een voordeelkamer in het souterin. Was een prima kamer, iets minder luxe maar wel groot en was keurig. Toevallig dat jullie hier ook zijn geweest! Hotel was echt grondig gerenoveerd voordqt wij er waren.
Wel op een super ligging! Je kunt lopend de drukte van Chersonissos op zoeken (is serieus overdag en tot begin vd avond hartstikke gezellig) Je zit daar tegenover Starbeach wat helemaal te gek is met kinderen. En als je de andere kant op loopt loop je omhoog naar Koutouloufari, een super gezellig Grieks dorpje maar leuke gezellige restaurantjes.
Imperial Belvedère is echt een aanrader met een kleiner kind! Super leuk zwembad, speeltuin en nette appartementen tegen een redelijke prijs.
Zonvakantie - Sunweb Zonvakanties Hier zijn we vorig jaar geweest, was echt super! Op Zoover ook hoge beoordelingen. En je kunt gratis gebruik maken van de faciliteiten van hun buren. En dit jaar gaan we naar Kos. https://m.corendon.nl/griekenland/kos/kos-stad/aegean-view-aqua-resort
Wij gaan eind mei ook hier naar toe. Ons lijkt het voor de kinderen best leuk en we vonden het redelijk betaalbaar. Lekker een fiets huren en er op uit trekken!
Ik volg even. Hoop op meer tips, zou graag weer eens naar Griekenland gaan maar weet niet goed waarheen met jong gezin.
Ais aar lees ik niet zo'n beste dingen over op zover... Ben toevallig nu ook aan het verdiepen in een all in kindvriendelijke vakantie. Canarische eilanden, Griekenland, Spanje of Portugal. Mag best wel wat luxe bevatten. Belangrijk is goed eten en schoon! Iemand tips?
Wij hebben onze vakantie naar Kos inmiddels omgeboekt (dat kon 1x kosteloos bij Corendon). Wij hebben nu voor Zuid Spanje gekozen.
Wij zijn niet zo gecharmeerd van Erdogan en zijn plannen m.b.t. het vluchtelingenbeleid. We willen graag een onbezorgde vakantie, omdat het ook onze huwelijksreis is.
Lief en stoer. Bedankt voor je antwoord. Wij gaan het er op gokken. We hebben een super leuk resort (denk ik) en hoeven hier niet vanaf. Tuurlijk wil ik graag de stad en eiland bekijken maar mocht het niet kunnen ivm de vluchteling dan is dat zo. Onze jongste moet ook nog slapen overdag we zijn dus zo wie zo meer op het resort aangewezen. Al hoop ik natuurlijk wel dat we even de fiets of de bus kunnen pakken! Het schijnt een mooi fiets eiland te zijn. Veel plezier in Spanje!