ik heb wel interresse in: - Leuk zomerspakje voor 1 euro - Gevoerde broek met Minnie Mouse op de voor- en achterkant voor 3 euro - Broekje gevoerd, 3 euro - Truitje lange mouwen, evt. in combinatie met vorig broekje. Truitje 1,50 euro - Boxpakje/pyama van de hema voor 2 euro
Ik heb nog de volgende stukken in de aanbieding: - 2 roze joggingbroekjes voor 1 euro; - Truitje met opdruk voor 50 cent; - Leuk zomerspakje van het merk Feetje voor 3 euro; - Roze legging met strikjes aan de zijkant voor 50 cent; - Nog een zomerspakje van het merk Feetje voor 3 euro; - Joggingbroekje voor 50 cent; - t-shirtje voor 50 cent; - Vestje van het merk Feetje voor 2 euro; - Truitje met lange mouwen voor 1 euro; - Truitje lange mouwen, merk Prenatal voor 1,50 euro; - Leuk groen vestje met leuke roze details van de V&D voor 3 euro; - rompertjes, alle met korte mouwen of spaghettibandjes voor 50 cent per stuk of alle zeven voor 3 euro; - Schattig boxpakje/pyama voor 50 cent; Nog iemand interesse. Veel liefs Petra
De volgende stukken heb ik nog in de aanbieding: - truitjes met opdruk voor 50 cent (zie pagina 1); - Truitje met lange mouwen voor 1 euro (zie pagina 2); - Truitje lange mouwen, merk Prenatal voor 1,50 euro (zie pagina 2) Iemand nog interesse!!! Veel liefs Petra
Niemand meer interesse, heb nog een aantal leuke kleertjes!!! Mocht de prijs een probleem zijn doe dan een leuk bod!!