bubaboo donkey

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MMM74, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik ben in verwachting van mijn tweede kindje en ik twijfel tussen de phil en teds kinderwagen en de bugaboo donkey. Mijn voorkeur gaat uit naar de bugaboo maar ik vind hem wel erg prijzig. Vooral als ik ook nog eens een voetenzak en parasol enzo moet kopen. Nu vroeg ik mij af of er ook andere accecoires erop passen. De parasol bijvoorbeeld van een andere bugaboo of een van prenatal? En hoe zit het met de voetenzak?? De wagen is wel smaller dus past dat? Wie helpt mij verder.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bugaboo werkt met een clip aan de parasol omdat het frame breed en ovaal is. De parasol van de cameleon en de donkey is het zelfde dus misschien dat je die goedkoop op mp kunt scoren.

Voetenzakken kunnen ook universeel. Zitjes zijn niet echt maller als de enkele wagen. Ook deze voetenzakken zijn allebei hetzelfde van de donkey en de cameleon.

3. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Een parasol schroef je gewoon vast op diverse plekken aan de duwstang (klem-schroef), afhankelijk van waar de zon staat, dit kan vrijwel zeker gewoon met een merkloze van bv. Prenatal. Ik had op mijn Bugaboo Bee ook een Prenatal-parasolletje van 10 euro. Zo'n parasolletje is sowieso een onding (elke keer als je een hoek omrijdt, weer verzetten), waarschijnlijk gebruik je uiteindelijk vaker de kap i.c.m. een hydrofiel die je ervoor hangt. Zonde om de volle prijs te betalen voor een parasolletje waar toevallig het Bugaboo-logo op staat (tenzij van Marktplaats).

Voetenzakken kunnnen meestal ook wel van een ander merk of merkloos, maar die van Bugaboo zelf zal waarschijnlijk wel het mooiste zitten. Daar zou ik zelf dus als ik moest besparen voor een voetenzak van Bugaboo zelf, maar van marktplaats gaan. Cameleon of Donkey of Bee maakt niet uit, is allemaal dezelfde voetenzak. Het nieuwste model herken je aan het spantouwtje bovenaan, maar de iets oudere zijn ook prima.

Wij gaan na uitvoerige research trouwens ook voor een Donkey nu de 2e komt, geweldig is hij he? :)

4. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Thanks!! Ik heb nu een Joolz maar als de tweede er is dan gaan we lekker met de Bugaboo rijden. Misschien dat ik er nu ook al mee op pad ga hoor. Want ik vind hem super leuk. Maar wel duur. Vooral met alle accecoires. Die voetenzakken zijn duurder dan van de Joolz (en die vond ik met 100 euro al duur). Bij de Joolz hebben wel meteen alle erbij gekocht. Dat doen we nu dus niet. De dame van de winkel zei dat andere parasolletjes niet passen. En ook dat de voetenzak van de andere Bugaboo's niet zouden passen. Maar als ik op de website kijk zie ik dat niet. vandaar hier de vraag naar ervaringen. Maar ik wacht lekker dat ik mijn wagen heb en ga dan shoppen. Kan ik gewoon passen. En wellicht vindt ik idd wel wat op marktplaats.

5. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Hier het zelfde... ik vind hem ook helemaal geweldig!! Welke kleur neem jij? Wij nemen de roze rode. Erg gaaf!!!

6. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor onze tweeling die gaat komen ook de donkey besteld. Ik vind het de mooiste duowagen. Wij hebben m in het zwart met off white en dan met zwarte voetenzakken:D

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik heb een enkele bugaboo gekocht, mijn zoontje is bijna 3 als deze baby geboren wordt, dus dan past hij niet zolang meer in de donkey, dus dan vind ik het zonde omdat hij inderdaad best prijzig is. Maar hij is super gaaf! :D

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik vond de Donkey ook een superwagen om te zien, maar op de 9maandenbeurs mee gereden en vond het niks...

Vandaag een Phil&Teds Promenade gekocht en vind hem geweldig :) en een stukje goedkoper dan de donkey.

Overigens is het vrij lastig om zo'n wagen op MP te vinden omdat je ze zo lang kunt gebruiken.

xx

Deel Deze Pagina