ik heb een beetje een gekke vraagg maar em ouders zijn in frankrijk op vakantie en me cadeautje is altijd worst!!! mmmm heerlijk ik verheug me er nu al op! alleen al bij het idee maar nu weet ik neit of dat wel kan! kent iemand die heerlijk echte slagers worsten? met zo'n vel en dikke vette knoersen vet! mmmm heerlijk zo'n keiharde maar mag ik die wel hebben?
getverrrrr!!Wordt al niet lekker van je beschrijving, haha. Maarrre, ik denk wel dat je ze mag hebben, neem aan dat je ze niet rauw opeet. groetjes Patricia
jawel dat is voor op brood dat is om schijfjes van te snijden maar ik weet bijgo niet hoe ze die maken! mmmmm ik kwijl helemaal bij de gedachte!
ieuw! het lijkt mij ook niet echt lekker eerlijk gezegd, als ik ergens misselijk van word (ook voor mijn zwangerschap is het wel van worst met witte stukken erin) maar goed ik zou het even navragen bij je vk voor de zekerheid, ik zou geen rauwe worst gaan eten, die helemaal in frankrijk wordt gemaakt en hier naar toe wordt vervoerd in die hitte
hahah in de koelkast natuurlijk! in de caravan! nee meid dat is het gene wat het minste kwaad kan! mmmmmmmmmm
Haha, ik heb ook steeds zo'n trek in worst, kaas, enz. Zo ben ik helemaal maf van chorizo. Alleen nou kwam ik er pas achter dat je dat dus beter niet kunt eten omdat dat van rauw vlees gemaakt wordt. (Vervolgens gedroogd) Ik zou er even mee uitkijken! Vraag het idd voor de zekerheid na bij je vk. Ik hoop dat je m gewoon lekker op mag peuzelen!!!
Ik denk dat je die worst misschien wel gewoon kan eten tenzij hij rauw is natuurlijk. Zelf ben ik ook dol op worst, heb trouwens nog knoflookworstjes in de vriezer liggen
Bedoel je die droge worsten? die mag je wel eten hoor, die zijn niet rauw, die zijn gerookt. Die vind ik ook altijd erg lekker Veel plezier
ik eet ook lekker kaas en fuet (lekkere worst!!) Maar nou had ik een vraag, kan het denk kwaad als ik een avondje pizza eet ipv verse groenten? Ik heb er zon trek in, maar omdat ik nog helemaal aant prille begin van de zwangerschap zit ben ik bang dat het heel slecht is om pizza te eten?
Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en had ook zo'n vreselijke zin in leverworst en chorizo. ik heb het aan haar gevraagt en volgens de vk mag ik best een keer een boterham met leverworst, als je het maar met mate doet, 1 x in de week een broodje kan helemaal geen kwaad zei ze en dat was met chorizo net zo, want dat is niet rauw maar gerookt. Maar als je twijfelt zou ik het gewoon even navragen. groetjes van Mara
die mag je wel hoor vind ze zelf ook altijd erg lekker, gelijk welke soort worst eigenlijk hehe geniet ervan