Ik heb er zelf één gemaakt: oms gezin bestaat uit vier personen dus dat was al een kwartet. De grootouders zijn een kwartet. Toevallig precies vier ooms & tantes, dus dat kwam ook mooi uit. Dan nog een kwartet met knuffels. En verder 'helden' van tv. (Lego-poppetjes, brandweerman Sam, Paw Patrol etc.) Kost even wat moeite, maar het is hier echt een hit.
Er bestaan junior kwartet waarbij je met drie kaarten al een kwartet hebt. bij. van woezel en pip. Die kaarten zijn ook groter. Die van Nijntje hebben we ook, die is wel met vier kaarten. Die is ook best leuk.
Die van woezel en PiP! Vind mijn dochter erg leuk, zijn ook hele grote kaarten dus makkelijk voor een kind.
we hebben vogels en ruimte(met planeten en veel info)en nu ook landen(aardrijkskunde kwartet. samen er een maken lijkt me ook een goed idee!
We zijn begonnen met het dick bruna reuzenkwartet.. (de eerste maanden ook gewoon open op tafel omdat hij nog te jong was). De oudste kan nu goed lezen en daar hebben we weetjes-kwartet voor, het lichaam en het heelal. Maar daar zijn veel soorten in, voor iedereen wel iets
Hallo, Zeer bijzonder, zo'n zelf gemaakt kwartetspel. Ik verzamel al zo'n 30 jaar bijzondere kwartetten, en heb diverse geboortekwartetten. Soms een heel spel, vaak 4 kaarten van de 4 kinderen. Hebt u maar een spel gemaakt, of ook een paar om weg te geven aan de familie? Mvg, Piet P.vdvlugt05061949@gmail.com