Ik ben op zoek voor de verjaardag van ons zoontje naar een klein speelhuisje met een glijbaan eraan van hout. Ik kan alleen maar op internet van de hele ernorm grote toestellen vinden maar onze tuin is niet zo groot. Heeft iemand van jullie een kleiner speeltoestel?? Waar kun je zoeits kopen of als je zelf iets hebt ( laten ) maken zou je me dan een foto willen postten hiervan? Dank je wel
Wij hebben toen een uitgebreide bij de Wehkamp gekocht. Dit is het kleine model dat ze hebben Jungle Gym speeltoestel? Bestel nu bij wehkamp.nl
wij hebben speelhuis 'axi iris hout' gekocht bij thys toys (online) en we krijgen er veel complimentjes over, en zoontje vindt het helemaal geweldig..!! kan even geen plaatje toevoegen op die ipad maar google maar eens die naam!
Wij hebben deze. Onze tuin is groot genoeg voor 3 x zo'n ding maar ik vind niet dat de kinderen de hele tuin hoeven over te nemen. Speelkasteel Mini speeltoestel move LoRas.nl Axis iris is heel leuk maar dat glijbaantje was bij ons al 1,5 jaar geleden suf geweest... te weinig uitdaging. Het huisje is top