Ik heb een leuk mailtje van een vriendin gekregen en nu wilde ik die aan jullie laten zien. Maar kan ik hier een filmpje plaatsen. Zo ja kan iemand mij uitleggen hoe dat moet??
hmm ik denk dat je het filmpje ergens online neer moet zetten en dan een linkje maken op het forum naar het linkje uploaden kan bijv. op http://www.photobucket.com
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Ik heb namelijk wel een fotoalbum online staan maar daar kunnen geen filmpjes op.. Ik ga het eens proberen via jou link...
waaaaaaaaaaaa zo eng.... hahaha.. die laatste dan... met zn long johnson... stel je hoort je kat dat zeggen... hahahahaha maar wel vet lief.. !!
hmm ik kijk thuis wel ff baas zit hok hier tegenover alles goed in de gaten te houden dus grote lachuitbarstingen lijkt me niet handig
ook leuke filmpjes!!! hahahaha...ik vond sommige wel zielig...maarja die kat springt zelf tegen de muur aan.
hahahaha hij is echt geweldig!!!!! mn vriend had m een keer aan me laten zien maar hij blijft echt onwijs gaaf!! hahaha