Rare plopjes.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JNmgn, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JNmgn

JNmgn Lid

17 apr 2013
    14
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo Allemaal
    Ik & Mijn vriend zijn nu Bijna 2 maanden gestopt met de pil
    Nu heb ik 15 April Mijn eisprong gehad maar voel me nu al misselijk
    & heb rare 'plopjes' links onderin mijn buik.. Heeft iemand hier een idee over wat het zou kunnen zijn ook verlies ik wat doorzichtig slijm
    hoe snel na je eisprong kan je verschijnselen hebben van bevruchting? Mvg & Vast bedankt voor de Info

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    hoi,
    hoe weet je zeker dat je 15 april je eisprong hebt gehad? ik zou juist denken dat je die nog moet krijgen omdat je doorzichtig slijm verliest en last hebt van plopjes.
    een eisprong volgt meestal 48 uur na een positieve ovulatietest, als je de temperatuur methode hebt aangehouden en je had 15 april een daling dan is het wel aannemelijk dat dan je eisprong was.
    ik heb dit iedere maand overgens plopjes gevoel na mijn eisprong en nog geen zwangerschap.
    oh om op je laatste vraag antwoord te geven ongeveer 7 dagen na je eisprong gaat het nestelen en kun je kwaaltjes krijgen, dit is een gemiddelde sommige vrouwen krijgen dit eerder en andere later.

3. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Weet je zeker dat je 15 april je ei hebt gehad door middel van ovulatietestjes? Plopjes lijken mij gewoon je darmen.

En de kans dat je 2 dagen na een bevruchting terwijl het nog niet eens ingenesteld dingen voelt is heeel klein.

4. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    waarschijnlijk heb je nu je eisprong!

Deel Deze Pagina