Wij gaven mijn vader een tondeuse en toen wisten ze genoeg. Een paar weken voor ik het ging vertellen hadden mijn vader en ooms het erover. Beide ooms waren al opa en toen zei mijn vader (lang haar), als Jolanda ooit zwanger is, dan neem ik ook zo'n kapsel.. Dat heeft hij geweten.. Een paar weken later was het zo ver Hij heeft zijn woord gehouden en wij hebben het er af geschoren
hahahaha, dat is pas gaaf!!! toen was je vader ineens kaal! wel leuk bedacht ook!!... ik kan vandaag testen.. Ik ga vandaag een gokje wagen.. Als het raak is dan begin ik als eerst om iets leuks te vinden voor het vertellen aan belangrijke in mijn omgeving. Allemaal leuke ideeen hier!
Ik had voor mijn ouders en schoonouders een slagroomtaart gemaakt met aan de ene kant blauwe en aan de andere kant roze muisjes. Heel nonchalant gezegd dat ik iets lekkers had meegenomen voor bij de koffie en ze de doos open laten maken. Het resultaat was goed
Het is eindelijk zover... ik mag nu echt gaan bedenken hoe ik het aan iedereen ga vertellen. Gister een posi test gehad!!! JEEEEEJ. nog meer leuke ideetjes???
Wij hebben, ook al is het (helaas) nog niet zover sokjes gekocht met i love oma en i love opa erop, ik heb in de supermarkt cake beslag gehaald voor wolken cake... die wilde ik met de blauwe en roze muisjes door elkaar gemixt wat versieren, daar de sokjes op... leuk in de een doosje.. Whola... een echte leuke verrassing!!! Wij zijn in de WOLKEN!!!!!! Maar ik vind de cupcakes ook erg leuk....
Wat super zeg! Eerst erover nadenken hoe te vertellen en nu al zwanger! Gefeliciteerd! Ik denk er ook wel 's over na inderdaad. Iets van cupcakes lijkt me erg leuk Of een kaartje met een rijstkorrel; iets van ik ben nu nog zo klein.. Zou dan ook niet goed weten wanneer te vertellen. Want er is dan natuurlijk idd nog een kans op een miskraam, maar mijn ouders 't pas bij 12 weken vertellen wil ik ook niet. Dus waarschijnlijk dan toch bij een positieve test.. Jullie?
Ik ga een taart maken, daar kan je dan een foto op laten plaatsen, die van de eerste echo komt er dan op, de echte foto komt er dan natuurlijk ook bij. Dus ik neem een taart mee voor Pasen en ondertussen meteen een verrassing. Hoop dus heel erg dan mijn wondertje blijft! Nee, ook mijn ouders juist bij 11-12 weken..
Ja mijn moeder wou ik het vertellen als me bestelde kadootjes binnen waren. Ik ga een mandje maken, heb twee rompers besteld met i love oma en i love opa.. En sokjes met i love oma en i love opa. En een dagboek met Mijn kleinkind en dan doe ik in een mand met mijn zwangerschapstest met een fotolijstje in de mand met een briefje erin waar een kort rijmpje op staat. Nu belde me moeder gister doodleuk op om te vragen of ik zwanger ben, ze had het dus al een beetje door. Kon niet ontkennen maar ze heeft beloofd het voor de rest nog even geheim te houden zodat ik niet voor niks de kadoos heb gekocht. hihi...
Ahhh ik lees ook even mee, zoveel leuke ideeën! Maar goed, nu moet het eerst nog werkelijkheid worden.. en idd, hoelang wacht je om het te vertellen...??? Ik weet dat ik mijn mond niet kan houden, maar ik wil ook niet dat het dan 1 drama word als het een miskraam is.. =( moeilijk te beslissen. Maar tot die tijd lees ik hier stilletjes wat anderen nog voor leuks bedacht hebben!!!
Tja wij zaten daarcook een beetje mee. Mijn dochter is bijna 5 dus die krijgt alles mee. Maar we willen het wel aan de opa's en oma's vertellen. En voor mijn gevoel zou ik mijn dochtertje een soort van buitensluiten. Dus dilemma. Uiteindelijk hebben we het gister aan mijn dochtertje verteld en gezegd dat het ons geheimpje is en ze het alleen aan de opa's en oma's mag vertellen. Dus dat gaan we vandaag en morgen doen. Ik snap dat er mensen zijn die ivm kans op mogelijke miskraam of kind dat toch een geheimpje verklapt niet zouden doen. Maar dit voelde voor ons het beste. En het kan ook met 20 weken mis gaan en dan moet je het haar ook uitleggen
Ik ga het aanstaande week eindelijk vertellen aan de families. Voor de opa's en oma's heb ik een rompertje met "I love opa" en "I love oma". Mijn eigen broer en zus hebben al kinderen die geven we een fles jip en janneke bubbels in een wijncadeauverpakking. Als etiket gebruiken we een kopie van de 12 weken echo en een tekstje erbij. Broer en zus van mijn man krijgen een lijstje met de echofoto en met de tekst: Een paar centimeter groot en zo bijzonder. Onbereikbaar maar toch dichtbij. Ze noemen mij 'ons kleine wonder' en mijn oom/tante dat word jij! Je kunt mij nu nog niet zien Maar mag ik in september In dit lijstje misschien? De week daarna ga ik het op mijn werk vertellen. Ik zat er aan te denken om chocoladeflikken te maken met daarop roze en blauwe muisjes of om mini-tompouchen te bestellen bij de hema met een plaatje van zwanger erop.
Ik las een idee over cupcakes. Wij hebben dat bij mijn zoontje ook gedaan. Er start een foto in mijn fotoalbum voor wie nieuwsgierig is..!!! sommige graden het direct door en andere pas toen ze al zaten te eten.. Ik vond het erg leuk om het zo te doen. Maar ik zou nu bij een tweede mijn zoontje willen betrekken
Ook ik heb gister voor het eerst dubbel gezien, en hoe!! 2 dikke strepen! Ik ben mn hersens ook volop aan t kraken, hoe vertel ik het iedereen. Mn stiefmoeder is jarig op mijn (vooralsnog) uitgerekende datum. Ik had bedacht hun n uitnodiging te sturen om dan samen een feestje te vieren... En voor de rest weet ik het echt niet. Vind t erg moeilijk, wil iets orgineels maar is erg lastig, de meeste dingen hoor je wel vaker. Maar ach, over 8 maandjes komt hopelijk dat heerlijke wondertje en dan hoef ik niets meer te vertellen... Ps stiefmam02. Neem aan dat jij stiefmama bent? Hoe vertel je het hun? Eerst hun moeder inlichten of eerst de kids??
wij gingen op vakantie (vliegreis) en gingen de avond ervoor nog even koffie drinken bij mijn schoonouders. gaven we tussen neus en lippen door even de papieren met vakantieadres en vluchtnummers enzo.... daartussen zat een foto van de zwangerschapstest waarop staat 'zwanger 2-3 weken'. en ook met chocoladeflikken met roze en blauwe muisjes erop.
Woon jij in Rijswijk dan Rosalynn? Ik ben nog pril zwanger, 5 weken en 3 dagen, maar heb het wel al verteld aan mijn ouders, opa en oma zusje en schoonouders. Ook op mijn werk weten alleen mijn twee bazen het. Verder hou ik het geheim tot 12 weken. Daarna mag iedereen het weten!!!
Ik had bedacht als we rond kerst nou die 3 maanden zwanger zouden zijn om dan naar iedereen een kerstkaart te sturen met als afsluiting "Liefs A, C en ???" hihi