vreemd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Netje, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Netje

    Netje Lid

    25 sep 2005
    63
    0
    0
    Overal lees je dat je lichaamstemperatuur het laagst is in de ochtend en het hoogst in de late namiddag.
    Hoe kan het dan komen dat ik nu al drie dagen achter elkaar aan het begin van de avond een lagere temperatuur heb als 's ochtends?
    Ik weet dat het niet nodig is om 'avonds te meten, maar ik wilde van de week even kijken hoe hoog ik zat en toen zag ik dus dat ik juist heel laag zat :(
    Vanochtend was mijn temp 36.7 en had ik een beetje hoop dat mijn eisprong eindelijk geweest was. Maar nu meet ik net 36.0, dus ik vrees dat mijn eitje nóg langer op zich laat wachten, anders zou de temp toch niet meer zo zakken als hij wel al gesprongen zou zijn?
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je moet nooit naar andere metingen kijken dan alleen je meting van smorgens.

    Anders ga je inderdaad overal aan twijfelen en dat is niet de bedoeling.

    Daarbij is een meting van overdag niet goed. Je hebt van alles gedaan, gegeten en gedronken en dat is allemaal niet goed voor je meting.
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    hee meiden,

    Ik snap helemaal niks van dat temperaturen, voel me 's avonds licht grieperig, en als ik meet (rectaal) dan meet ik 37,9 eergister en gister 37,4 vanochtend 36,7.. dacht altijd dat je 37 moest zijn, kortom ben helemaal in de war sinds dat ik weet dat je kunt temperaturen..

    liefs sim
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je moet altijd smorgens meten en meestal zit je onder de 37. Ik heb altijd 36,2 of 36,3. Dat is dus niks vreemds.
     

Deel Deze Pagina