Geen leuke naam. Erg harde klank vind ik. Moest me ook aan iets denken maar duurde even voordat ik erachter was wat, maar kik is ook een app
Vind het ook niet echt wat. Denk idd aan het Engelse Kick of aan geen kik geven, geen prettige betekenissen. Zou dan idd eerder richting Jet, Nel, Puck, Sien, zoiets gaan.
Ik vind het niet leuk. Kick voor een jongen ben ik ook geen fan van, maar vind ik mooier dan K.ik voor een meisje. Zou er dan liever Kiki van maken (al is ook dat niet echt mijn smaak, maar ik vind het wel een prima acceptabele naam). Liz, Liv, Lot, Lyn, Pam, Sue of Eve vind ik ook heel goed passen.
Nope. Ook al is het oud-Hollands. Je kind moet later ook de maatschappij in met die naam. Leuk dat jij origineel wil zijn, maar misschien is ze veel blijer als ze achteraf een ietwat normaler naam heeft gekregen. Dit bedoel ik absoluut niet gemeen hoor, maar ik zie soms zulke absurde namen voorbij komen alleen omdat het apart moet zijn.
Meer een jongensnaam maar weet je, dat kan ook wel leuk zijn zo apart. Wat vind je van puck? Vind ik ook er bij passen voor een meisje
Ik vind het niet zo mooi, maar smaken verschillen. Als jullie het mooi vinden, lekker doen! ik ken wel een kicky. Echt uitspreken als kikki niet als kiki dus.
Dat is Drents voor "kijk". Kiek es even. Kijk eens even. Kik doet mij denken aan "Kikke joh!" Of Kik de Kikker Vind het persoonlijk geen mooie naam. Vind het ook eerder een jongensnaam dan een meisjesnaam trouwens.
Helemaal eens met bovenstaande, ik vind het een super leuke hippe toffe naam! Jouw namen zijn ook gaaf Senne!!
Nee vind ik niets. Zijn zoveel leuke meisjes namen! Doet me denken aan als je iets 'kicken' vind. En een goedkope textiel winkel heet KIK dus dat vind ik geen leuke associatie. Doe dan maar Chanel