Ik vind de naam een harde klank hebben.. niet zo mooi voor een meisje.. En ik denk ook aan bv Kik heeft geen kik gegeven..
Als je perse met een K wil , misschien Kee?? niet mijn soort naam maar zie m wel soms voorbij komen verder zie ik hier in dit topic al 3 keer mijn dochters naam voorbij komen die vind ik weer helemaal leuk
Mijn vader waarschuwde ons vroeger altijd bij het naar bed gaan dat hij geen KIK meer wou horen van ons
Moet lachen om iedereen! Best veel kritiek op de naam K.ik voor een meisje! maar toch ook leuke reacties! M.ex staat ook op mijn lijstje! En M.ik eigenlijk ook Zag ook S.ue voorbij komen, die ga ik ook onthouden Wil niet per sé heel origineel zijn hoor, maar wil gewoon een stoere naam naast de andere namen van mijn kinderen.
Senne! Hoe reageerden mensen in jouw omgeving op V.ick en M.ex voor een meisje?! Ben ontzettend benieuwd!
Zo heeft elke naam wat, kick betekent schop in het Engels, vind ik veel meer storend. Lou vind een gave stoere naam en al helemaal als je hem als een afkorting van Louise gebruikt.
Vind het niet echt heel mooi. Klinkt hard, en voor een jongste dochter niet mooi. Idd wat eerder is gezegd vind ik Pip leuker
Ik ken een jongetje wat zo heet, zou dus een meisje die naam niet geven. Persoonlijk dan. Moet eerlijk zeggen dat ik het voor een jongen ook niet fantastisch vind..
Niet verschrikkelijk. Maar ik vind het eigenlijk niet echt een naam. Meer een uitspraak of uitroep "Hij geeft geen kik".
Ik hou niet zo van namen als Puk, Pip, Jip, Kik. Ik vind het meer namen voor een hond en ik zie er geen volwassen man of vrouw bij. Ik vind Kik ook meer een jongensnaam.