Ik vind Kick of zonder de c ook niet zo voor een meisje. De genoemde varianten zoals Kiek of Kiki vind ik leuker. Pip past er ook goed bij, evenals Fem, Sam of Tes.
Kik, Ik heb het nog nooit eerder gehoord, maar zou er wel aan kunnen wennen. zeker nu ik het een paar keer hardop heb gezegd. Onze meiden heten Nouk en Lot. Vooral Nouk komt heel weinig voor, maar altijd leuke reacties op gehad, ook nooit spijt van gehad. In het begin werd nog wel eens hij gezegd, maar het is maar net hoe erg je dat zelf vind. Ik had er geen moeite mee. Lou, Jet, Sien, Pam, Aaf vind ik ook fantastische meidennamen.
Ik ken een jongetje die heet kick. Of kik. Weet niet meer. Ik vond het wel leuk, houd wel van apart. Maar voor een meisje.... Ik zeg geen nee maar ik zou nog even verder kijken
Tuurlijk moesten ze even wennen. Vooral bij de eerste, maar ze hadden ook aparte namen verwacht. Ze is nu bijna 3 en het is een echte Vick! En als mensen het echt stoere namen vinden, zeggen ze dat ook direct en dat is altijd leuk om te horen!