leuk of lastig? Bijvoeding!

Discussie in 'Voeding' gestart door gizmoo1, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja hoor... ik maak vaak zelfs voor 2 dagen.. dus dan maak ik het, geef de helft en andere helft gaat (na afkoelen) in koelkast en krijgt ie de dag erna

2. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Thanks meid!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik ben ook eerst met 1 fruitsoort begonnen en dat een paar dagen geven, daarna weer wat anders een paar dagen etc.
    Aan elke keer die hapjes bereiden had ik een beetje een hekel, dus ik maakte gewoon een grote hoeveelheid klaar en vroor het in in die Avent viabekertjes (die kleine potjes met blauwe dekseltjes, je kunt er met potlood op schrijven). Zo had ik na een tijdje gewoon een heel assortiment zelfgemaakte prutjes in de vriezer, fruithap en groente. Ik heb haar het eerste half jaar geen bananen gegeven, aangezien ze gelijk verstopt zat, tegenwoordig is het gelukkig geen probleem meer.
    Wat drinken betreft, ze lust nog steeds geen thee, al meerdere malen geprobeerd. Hier is het dus melk, water, Roosvicee of Diksap, al maak ik het nooit zo zoet, houd daar zelf ook niet van. Af en toe een Yokidrinkje of appelsapje, maar geen frisdranken en al helemaal geen light-producten waar aspartaam doorheen zit.

Deel Deze Pagina