Vind t n leuke.foto! Maar voor aan de muur zou n foto kiezen waar ze in t midden staat, en recht kijkt.
Snap jullie reacties over het contact, het spetteren etc... Maar madam wil dus nooit maar dan ook nooit op de foto, dus vrees dat ik dat sowieso nooit voor elkaar ga krijgen . Maar ik blijf proberen! Thanx ladies!
Ik vind het een geweldige foto, maar niet voor aan de muur. Kan je niet precies vertellen waarom, maar zag tijdens het stemmen al dat ik niet de enige was die dat vind. Op zich kan natuurlijk altijd een foto aan de wand zolang jij hem maar mooi vind, want jullie moeten er tegenaan kijken. Maar je stelt de vraag hier, dus je twijfelt zelf blijkbaar ook.
Dan zou ik inderdaad een andere foto maken! Of "rechtzetten": Bekijk bijlage 325338 Even niet op dat hoekje letten natuurlijk.
Thanks, echt geen zin om de computer op te starten om te photoshoppen, dus even gauw via een app. TS: ik wil de foto wel voor je bewerken als je wilt!
Ik vind het leuk dat ze juist niet in de camera kijkt, alleen lijkt het alsof ze bijna omvalt... daarom zeg ik nee..
Dit is toch niet mooi.. veels te krap.. ze zit met haar kin op de onderkant.. onderkant moet veel meer ruimte hebben..
Nee vind ik niet. Van wie moet dat? Een -niet standaard- compositie is duizend keer spannender dan al dat doorsnee.. Ben de hele dag met fotos bezig Bekijk bijlage 325345
Nee. Hij is overbelicht en kind heeft een rare pose en kijkt ook niet echt blij/schattig/innemend of zoiets, vindt het helemaal niks voor aan de muur.