Ze kijkt bedachtzaam en dat maakt het best interessant. Ik heb juist het gevoel dat ik wil weten wat er in dat koppie om gaat.
Ik vind de houding van je dochter, het schuine hoofd niet mooi, ik weet zeker dat je leukere foto's hebt!
Oei,wat wordt er hier weer lelijk gedaan zeg! Ontopic: Ik ben persoonlijk niet zo weg van deze foto..
Orgineel nee, dat scheve en vind dat de krullen er niet mooi tot uitting komen, het wegkijken heeft juist iets mytisch, waarom recht in de camera, dit lijkt wat dromerig Bewerkt komt in de buurt maar nee nog net niet.. Net iets teveel van links afgesneden en niet mooi bijgewerk met de overbelichting sorry Maar wel een mooi meisje hoor, jammer dat ze op de foto gaat niet leuk vind!!
Eens. Probeer je dochter er wat "fotogenieker" op te krijgen als het lukt. Maar met deze foto zou ik verder niks doen, sorry.
Kijk, als er geen twijfel was geweest, had de vraag hier niet gestaan toch? Dan moet je mensen ook de kans geven er op een fatsoenlijke manier wat van te zeggen. Het mooie van het digitale tijdperk is: delete en shoot again! Kost niks! Vroeger had je de foto al lang en breed afgedrukt en moest je weer een nieuw rolletje kopen. Nu is het gewoon een kwestie van nog een keertje op de knop drukken. @ts: buiten het feit dat ik de foto qua pose e.d. niet mooie vind (dat is persoonlijke smaak) is de foto technisch gezien niet goed en dat wordt dus gewoon lelijk als je gaat uitvergroten.
Ik heb nee gestemd. Ik vind persoonlijk de houding van je dochter niet mooi, maar daarnaast is hij overbelicht en als je deze gaat uitvergroten wordt het zeker niet mooi. Je hebt vast mooiere foto's van je dochter!
Ik heb ook nee gestemd. Los van het feit dat ik niet vd portretten aan de muur ben vind ik het persoonlijk ook geen mooie foto. o.a door de rare schuine pose en wat anderen ook al zeiden er straalt eigenlijk niks uit de foto. * sorry*