Na veel twijfelen denken we er eindelijk uit te zijn. Ons meisje gaat Liv heten! Haar tweede naam wordt Evi. Wat vinden jullie van de naam? Ik ben erg benieuwd naar jullie menig!
Mooi! Zelf vind ik Evy of Evie mooier geschreven, maar bij Liv staat dit mooier denk ik. Klinkt leuk. Twijfel je ergens over?
Ik vind hm wel ok. Maar je hoort liv nu zo veel. Vind ik een hype naam en daar ben ik niet zo van. De naam zelf is wel leuk
Ik vind de combi niet zo mooi, 'bekt' niet zo lekker. Liv op zich leuk maar idd wel duizend in een dozijn nu......
Niet leuk. Liv is absoluut niet mijn smaak en enórm hip momenteel. Evi vind ik niets voor een volwassen vrouw. Livia Eva vind ik al véel mooier en vrouwelijker.
Vind Liv heel mooi!! En hier hoor je hem eigenlijk nooit.. Staat ook nog niet in de top 20 van 2015 tot nu toe. Evi staat daar wel in. Vind het leuke namen, maar achter elkaar bekt het inderdaad niet zo lekker. Vaak staat een iets langere naam achter een korte naam beter. Maar als jullie er dol op zijn; doen!
Liv en Evi lijken wel erg veel op elkaar, zou dan Eva doen. Ik vind het wel leuke namen maar samen nogal kinderlijk.
Beide leuke namen, maar de combinatie vind ik iets minder. Maar als jullie je er goed bij voelen, gewoon doen!
Hoe vaak gebruik je je tweede en volgende namen volledig, ik in ieder geval zo goed als nooit eigenlijk. Ik zou het dus gewoon doen!
Ja, ik zou dan ook Eva doen, klinkt beter, en Livia, is wat origineler, al klinkt daar Evi weer beter bij.
Ik vind Liv supermooi!! Maar Evi erachter bekt niet zo lekker. Ik zou een langere naam erachter nemen.
Ik vind Liv echt een hele leuke naam maar samen met Evi vind ik het net niet. Wat vind je van Olivia Evi / Evi Olivia? Liv is echt een hype naam nu, als je haar de klassieke volle naam Olivia geeft met Liv als roepnaam... Dan heeft de kleine meid een hele mooie klasieke naam plus een hippe roepnaam. En de namen bekken lekker bij elkaar. Anders heb je ook nog, (Liv)ia Evi als optie. Maar twee 3 letterige namen naast elkaar staat niet echt af naar mijn gevoel.