Het wordt een beetje eentonig geloof ik, maar ik vind Zoë ook een hele leuke naam, alleen Dorinda vind ik helemaal niet mooi...
Ik vind ze beide niet leuk sorry. Ik heb dan ook niet mooi gestemd. Dorinda - Dorelien - Doortje sowieso ¨door¨ namen klinken niet zo mooi in mijn oren. Alhoewel ik Doortje dan wel vind gaan. Ze zijn ouderwets. Wat heel leuk kan zijn! Ik hou van ¨vintage¨namen. Maar deze toevallig niet. Zoë vind ik er totaal niet bij passen! Ook niet mijn smaak maar ik snap wel waarom de meeste het leuker vinden. Het is natuurlijk een moderne naam. Ik vind het altijd mooier als mensen kiezen voor een samenhangend geheel maar ieder heeft zo zijn eigen smaak.
Ik vind de namen niet zo heel mooi bij elkaar passen. Zoë vind ik een hele leuke vlotte, stoere naam! en Dorinda wat oud bolliger. Zou zelf als tweede naam dan juist ook een hippe/stoere/vlotte naam kiezen.
Zoë vind ik een rare naam.. Zo-e... Doe dan gewoon Zoe (volgens mij is dat ook de bedoeling: Zo-ie) Dorinda heb ik nooit een mooie naam gevonden. Een vriend van mij heeft zijn dochter vernoemd naar de kinderarts ... yech