Ik heb wel vaker wat topics over namen geopend, maar ben nog steeds niet helemaal uit over de tweede naam, vandaar een poll. Misschien zijn er nog meer leuke opties? Alles is welkom!
Yara Linn gestemd. Ik vind Linn een super mooie naam, is ook de naam van mijn dochtertje*. En ik vind het ook super bij Yara passen. Yara Aimée, Yara Eden, Yara Elin zou ik niet doen wegens de eindklinker - beginklinker van de namen. Yara Britt => Vind beide namen mooi maar niet samen
Ik vind Yara Linn ook eigenlijk wel het leukst, maar wat zouden jullie doen? Mijn nichtje heet Anne Lynn...(heb er ook veel contact mee). Nu heb ik Linn met een ''i'' geschreven omdat Yara ook al met een ''y'' is, maar toch. Zouden jullie hier dan wel voor kiezen in deze situatie?? Linn zou dan wel de tweede naam zijn en Anne Lynn is één naam.
Ik heb voor ''i'' gekozen vanwege de ''y'' die al in de naam van Yara zit. Persoonlijk vind ik ''Lynn'' ook mooier hoor!
Ohjaa idd heb ik nu pas door! Vidn het alleen niet super storend... Wordt het voluit gezegd? Yara Lynn staat best wel mooi hoor! Anders maakt het toch niet uit...hoe vaak zal ze haar namen nou moeten schrijven...voluit tenminste...vaak alleen intialen... Of vind je het echt lelijk
Ik vind Aimée het mooiste. Maar eigenlijk heb ik het idee dat je zelf Linn mooier vindt en alleen om het nichtje er niet voor kiest. Als het alleen de tweede naam is die niet wordt uitgesproken zou ik gewoon voor mijn eerste keuze kiezen.
Ik vind Linn/Lynn denk ik nét iets leuker dan Aimée. Zit eigenlijk beetje te twijfelen/kiezen tussen die twee. Vind Aimée ook heel erg leuk!!
ik zou denk ik als je kiest ook kiezen voor Linn -Ook vanwege die dubbele Y en ook omdat je dan nét wat minder de gelijkenis hebt met het nichtje. Maar ik vind het érg moeilijk om te zeggen of ik het zou doen, of voor een andere naam zou kiezen... Ik vind Lynn/linn altijd érg mooi -past ook achter bijna élke naam wel. Mijn 2e keus zou overigens Britt zijn -omdat dat net als Linn, mooi kort, afsluitend klinkt op de één of andere manier.