Wij willen graag een gedichtje voor op de kaart waarin we onze 1e overleden zoontje in willen laten terugkomen en dan onze 2e en nu 3e zoon ook in voorkomen. Op Julian zijn kaart hadden we de zin 'ergens onaantastbaar ver schitterd een kleine ster die stil getuige is van ons geluk' Wil nu wel weer zoiets maar ik kan niks vindne en ben zelf inspiratie loos en niet goed in dit soort dingen. Heeft er iemand iedeen?? Alvast bednakt voor de moeite!
Ik heb een website gevonden met vele ideeën;teveel om te kopiëren hier, maar ik kan de url ook niet kopiëren. Je gaat naar: De grootste verzamelsite voor geboortegedichtjes dan links 'gedichtenindex' dan gele bol 'geboortekaart' dan gele bol 'eerder kindje overleden' en dan krijg je erg veel voorbeelden, zelf natuurlijk aan te passen aan jullie situatie. Veel succes en laat het weten als je iets gevonden hebt!!
Ik vind dit een erg mooi gedichtje: In 3 harten ben je nu al gesloten Op 3 paar handen zal je worden gedragen In de stralen van 1 ster zal je schijnen Die ene ster zal je volgen en beschermen En alles zal je laten weten hoe welkom je bij ons bent
Welkom lieve kind, door ons nu al bemind Samen met (2 de zoon)krijg je het vast en zeker fijn. maar (naam 1 ste zoontje*) zal er in ons hart altijd bij zijn . Vind ik erg mooi .
Ik ben ook heel lang op zoek geweest naar een gedichtje waar zowel Levi als Milou* in voor kwamen,maar kon niets vinden wat ik echt mooi of leuk vondt. Uiteindelijk is het deze geworden Een regenboog verbindt hemel en aarde Een nieuw leven Een klein wonder Het klinkt zo gewoon Maar voor ons zo heel bijzonder