Ik vind hem leuk voor een (klein) kind, maar niet voor een volwassene. Pippa vind ik dan leuker, alhoewel ik die eerst ook vreselijk vond, maar ik vind hem steeds leuker worden, naarmate ik hem nu vaker hoor. Met Pip heb ik dat niet.
ik vind 't leuk. Wel gedurfd. Ik ken 2 meisjes die pip heten, dus 't scheelt denk ik dat ik eraan gewend ben.
Ik vind het ook niet zo leuk, maar dat komt ook doordat de kat van een vriendinnetje Pip heet. Anders is het inderdaad een leuke bijnaam of koosnaam, maar niet voor een volwassen vrouw. Sorry!
Ik vind het echt afschuwelijk sorry. Ik vind Pip alleen kunnen als het meisje een normale roepnaam heeft en je dan Pip als koosnaampje noemt zolang ze een baby of peutertje is. Ik moet ook meteen aan Pip van dat servies en beddengoed denken.
Mwa, twijfel of ik het grappig of zielig vind, ondanks dat ik een super schattige baby ken die zo heet. Inderdaad meer een lief koosnaampje. Pippa klinkt dan veel mooier, stoerder en ook voor een volwassene leuker in mijn ogen. Als oranje haar in jullie familie voorkomt zou ik het sowieso beide niet doen!
ach, een paar jaar geleden dachten ze ook zo over de naam Puck, nu komt deze naam ook steeds vaker voor.
Hmm, nee mijn smaak is het ook niet, maar ik vind het wel leuker dat zo'n "geknutselde" naam. Ik denk dat ik hier nog wel aan zou kunnen wennen.
Hm ik vind hem wel leuk eigenlijk. Maar ik zou het niet aandurven denk ik, omdat ik het voor een volwassene niet zo'n geschikte naam vind.
Ik denk dat het vooral een kwestie van wennen is! Tot nu toe heb ik vooral de associatie met het pip-behang enzo, maar wie weet verandert dat als er ineens een leuk meisje met de naam Pip rondloopt
Leuk! Maar dat komt ook omdat ik een geweldig leuk meisje ken dat Pip heet. In het begin eventjes moeten wennen maar het past zo perfect bij dit meisje, echt een appart kind.