Wij zijn allebei zo weg van deze naam, ik noem haar in gedachte eigenlijk al zo maar nou maak ik me erge zorgen dat mensen allemaal gaan zeggen dat dat zielig is omdat het een wasmiddel is. Wij kijken weinig TV dus zijn bang dat we daarom niet zo aan het wasmiddel denken. En ik wil natuurlijk niet dat ze straks gepest wordt. Ik hoor graag wat jullie er van vinden. Emma-Elisa vind ik ook mooi, weer heel anders en Robin. Stoere meisjes namen vind ik het aller leukst.
Ik vind Robijn ook heel erg leuk! zou hem ook niet zo snel in verbinding brengen met wasmiddel. Zo kan je overal wel wat bedenken bij de Ikea hebben de meubels ook kindernamen! je hebt Andy schoonmaakmiddel en noem maar op!
het kan wel ik ken meiden die heten opal, koral en die komen uit een gezin zijn ook edelstenen/natuurstenen?
zou ik ook doen (en leuker vinden) enneh lekker schijt aan iedereen het is jullie kindje dus JULLIE naam, succes!
Vind het een leuke naam, maar om eerlijk te zijn dacht ik wel onmiddelijk aan het wasproduct toen ik hem hoorde. Maar als jullie die naam leuk vinden, er gewoon voor gaan.
sorrie maar ik vind het vreselijk daar gaat je kind geheid mee gepest worden! maar jullie moeten dat natuurlijk zelf beslissen als je hem echt leuk vind!
ik denk ook dat je kindje hiermee gepest gaat worden op school, dat jullie weinig tv kijken wil niet zeggen dat anderen dat ook niet doen natuurlijk, dus daar zou ik zeker rekening mee houden persoonlijk zou ik deze naam niet kiezen
Ik vind Robin geweldig, en ik denk dat je als je er Robyn van maakt ook wel leuk zit! Emma vind ik ook leuk, Emma-Elisa is niet mijn smaak, ik hou niet van dubbele namen. Ik vind Elise (met een e aan het eind en niet een a) wel leuk!
Ik dacht gelijk aan die reclame, ik vind het niet mooi....en tja....over dat pesten, kinderen vinden altijd wel wat, als ze pesten willen dus daarvoor zou ik het niet laten maar nee, mijn keus zou het niet zijn