leuk om te proberen ???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nojumidy, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik heb de bleek zondag ingekocht ;) Spannende maand. Maar kan niet ver voor nod testen. Vanwege de zeer waarschijnlijke pregnyl spuit. Het schijnt dat chloor altijd schuimd.. Maar als je zwanger bent moet het haast bruisen tot de rand van het glas zeg maar. Ik ben benieuwd.

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik heb eeb filmpje op youtube gezien, iemand die de test met chloor heeft gedaan. Ze liet met een normale zw test zien dat ze zwanger was. Nou, wat een chemische reactie zeg! Chloor begon toch te bruisen! Dus het schuimt niet, het bruist echt. Voor wie dit wilt proberen, doe het niet in een gesloten ruimte want er komen behoorlijk schadelijke stoffen vrij!
    Als je het toch wilt proberen: Mondkapje op en uitvoeren in je tuin of op je balkon:D.

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Doe mij dan ook maar liever de chloor methode... hahahaha :D

4. Soit

Soit Niet meer actief

Heul ranzig maar heb hem geprobeerd, de chloor methode :):D:).

Het schuimt, mijn man zei: vast onzin, zal ik eens in een potje piesen omte kijken wat er gebeurd? Ik zeg: ja doe maar.

Nu staan ze dus naast elkaar de bleektest te doorstaan :D:D:D

5. Soit

Soit Niet meer actief

Foto voor diegenendie het kunnen aanzien. Sorry voorde ranzige foto :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,4 KB
      Weergaven:
      81
  6. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ik heb m ook gedaan, en het zag er net zo uit als het linkse glas op de foto, beetje als een biertje met een flinke schuimkraag ;). Is dat goed?

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Bij mij schuimt het wel wat meer als de jouwe maar ik ben toch echt wel 9 weken zwanger we hebben onze kleine al gezien :D alleen echt bruizen nee

8. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Bij de engelse versie staat er ook een met tandpasta, maar hoever voor NOD kun je testen dan? Dat staat er niet...

Wel handig voor als je echt niet kunt wachten en de winkels zijn dicht... Als het allemaal werkt natuurlijk

9. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

haha wat een methodes kan dat wel met chloor is dat niet gewoon een chemische reactie op het plas ?? want chloor reageert echt heftig

10. Soit

Soit Niet meer actief

Misschien, maar dan zou die van mijn man toch ook zoveel schuim moeten hebben? Zie foto boven...

11. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik denk dat ik maar een fles bleek ga kopen hahaha

12. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

ja misschien heeft hij toevallig meer gedronken.. dat het wat minder geconcentreerd is...

als ik naar een wc ga waar net chloor is doorgespoeld en je plast erover dan merk je de chloor gassen al...

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Haha Soit, nog zo'n mooi testje :)

14. Soit

Soit Niet meer actief

:D:D

Ach ja gelukkig zijn de zwangerschapstesten iig betrouwbaar ;)

15. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha heb geen testen in huis maar ben in staat om het te proberen :p

16. ProudMom28

Hahaha geweldig dat je het met ons durft te delen! Echt super! Op de youtube film is hij nog bruisiger zeg maar. Hij bruist dan echt tot aan de rand.. Maar natuurlijk is dat voor iedereen weer verschillend. Wat zegt de test????

17. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Bij jullie kom ik toch niet gezellig een drankje doen;);) hahaha

18. Soit

Soit Niet meer actief

19. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoe werkt dat met tandpasta???

20. ProudMom28

Wat ik zo begrepen heb.. Is met een vijzel de tandpasta fijn drukken, en dan de urine erdoor stampen zeg maar.. :) Als het dan ook gaat bruisen is het geloof ik ook positief :cool:

Deel Deze Pagina