WAUW!!!!!! SUPER! gefeliciteerd! Een hele goede zwangerschap gewenst. En super fijn dat je je testen met ons wilde delen. Wie weet komt mijn potje ''bruis'' pies hier ook nog eens bijstaan
Ik vond het grappig genoeg om de paardebloem dan te proberen.. Ik had niet meer dan 2 minuten geduld.. Vond het maar goor dat plasticje met een slootje pies en blaadje.. Maar zowaar blaren gevonden.. Later vanavond ook eens de chloor.. Mijn zwtest geeft een pos resultaat.. Zij het zwak... Dus ik durf niet te zeggen dat ik zwanger ben
fleursylvano; joh ik heb zelf ook gewoon wc eens gebruikt Nanette; zo spannend. zou je zo gegund zijn. ik duim mee!
Okee, ik heb net de chloor test gedaan en behoorlijk schuimend dus! Nu heb ik alleen geen zw. Testen in huis.... Ben nou toch wel heel benieuwd enzal dus morgen heeeel snel naar de kv rennen... Ben benieuwd of het klopt!!!
Nou hier zijn we beide zwanger haha, misschien hebben we het verkeerd gedaan? Eerst geplast daarna bleek erin.. En de rechter is nog van vriend ook haha
Mss is het nog wel veel te vroeg om een test te doen, zondag is pas mijn nod en deze maand niet veel kunnen klussen. (3 keer deze ronde.... Waarvan 1 op de avond van eisprong.) zou dus wel heel toevallig zijn!!!
Volgens mij moet je het andersom doen hihi, weet niet of dat verschil maakt, maar kan natuurlijk wel.
Yay Fleursylvano, wat fijn een zwangere vent!!!!!!!! Hier ook vanmiddag gedaan. Had geen plasje meer over nadat ik met 5 weken zwangerschap eigenlijk praktisch op het toilet woon. Het lukte dus niet echt met het schuimen, maar er kwamen wel belletjes in de bleek en de bleek werd troebel. Fair enough De mix van mijn vriend ( arme vriend!) bleef normaal.
Vind het erg raar hoor, zodra we het erin gooide begon het bij beide te borrelen als een gek . Zal wel aan de bleeksoort liggen..
Fleursylvano: hier ging het heel geleidelijk, heeeeel veel mini belletjes die omhoog stegen. Bij mij dan, bij mijn man niks. Misschien de gele wc eend bij de action halen, die heb ik ook