leuk om te proberen ???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nojumidy, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Zie je wel, daar ligt het aan. Tis de gele die je zwanger maakt :D

2. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ja zeg, eucalyptus is ook zeer vruchtbaar joh! ;)

Ik deed het met dikbleek van AH. Mwah. Misschien dat ik het nog een keer ga herhalen met een sterk plasje, maar naar alle waarschijnlijkheid hou ik het voor gezien. Ik werd er helemaal onzeker van vanmiddag. Heb daarna zelfs nog een ZW test in het plasje gehangen, maar ... dikke streep hoor! Dus daar kon het niet aan liggen.

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Waaahahahhahahhaaa ik ga stuk hier:D zie t al voor me die paardenbladen hahaha

4. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Nou, net een zw test gedaan, maar die was negatief ondankshet bruisen!
    Zit ook nog wel voor nod, dus wie weet haha

5. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Mmmm, ik wacht toch nog even af denk ik. Ik kreeg binnen 5 minuten toch een heel licht streepje. Denk ik.... Ik zie het niet goed denk. Manlief is niet thuis om het te controleren haha.

6. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Foto??? :)))))

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oeh dat is spannend!! :D
    Ben benieuwd!

8. Soit

Soit Niet meer actief

Damchild: kom op met die foto dan!! :D

9. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik krijg hem niet scherp op de foto (telefoon, door slecht licht! Ik ga even kijken of het met de gewone camera wel goed is!

10. Soit

Soit Niet meer actief

doe maar ;)

11. ohh geweldig! Ik wil die met tandpasta weleens proberen, hilarisch. Heb vanmiddag een bloedtest laten doen ivm vage streepjes. Gaan we vanavond eens proberen :D

12. DeNageltjes

DeNageltjes Actief lid

24 sep 2009
    196
    16
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Hier ook geprobeerd met de bleektest! Mijn beste vriendin 27 weken zwanger en ik 10 weken zwanger. Laatste zwangerschapstest was wel licht, ovulatietesten waren ook positief en de bleektest was heerlijk schuimend! We hebben de goedkope dikke bleek gebruikt, de gele fles met rode dop.

1 tip: bij ons bruisde het gelijk, pas toen we roerden werd het een schuimfestival.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,6 KB
      Weergaven:
      48
  13. DeNageltjes

DeNageltjes Actief lid

24 sep 2009
    196
    16
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Links vriendin, rechts ik.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,2 KB
      Weergaven:
      35
  14. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik krijg het echt niet goed op de foto! Ik zal het morgen ochtend nog eens proberen, als er voldoende licht is... Wat baal ik eigenlijk weer van zo'n rare test.... Heb ik twee maanden geleden ook gehad en toch negatief uiteindelijk!

15. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

:D heerlijk dit. Aangezien ik eigenlijk niet zwanger kan worden maar wel vage klachten heb begon ik me het een en ander af te vragen. Zag de bleektest voorbij komen en geprobeerd. Schuimde tot de rand, geen urine meer te bekennen.
    Het zou heerlijk zijn mocht de test kloppen, maar ik vrees ervoor ;)

16. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Nou, hier is het dus niet raak! Dan is die test niet goed geweest.... Vanmorgen rode duivels hier!

17. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Balen Dreamchild!! Hopelijk volgende maand meer geluk ;)

18. Soit

Soit Niet meer actief

Jammer, op naar de volgende ronde, hopelijk raak je dan zwanger! ;)

19. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Geprobeerd met chloor en t ging bruisen alleen bij man lief ook hahah

20. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik heb het ook geprobeerd. Leuk experiment, en het werkte ook wel. Maar...... ik vertelde het aan mijn schoonvader (academisch, chemicus) en hij werd er een beetje boos om.

Wat we volgens hem gedaan hebben is het chloor "aanzuren " ( niks reactie met HCG, maar gewoon met "zure urine") en waar hij dus boos over werd: aangezuurd chloor is geen speelgoed! Hij vergeleek het zelfs met gifgas. Weliswaar nu in lage concentraties, maar wel: vergif. Ja, ook met het raam open.

En hij dacht verder. Waarom al die ophef over vlees, kaas, en alle gezondheidsoverwegingen mbt zwangerschappen en babies als we ons als leken vervolgens wel wagen aan testen van dit kaliber?

Ik heb me echt rotgevoeld na het aanhoren van zijn verhaal over het aangezuurde chloor en alle gevaren die hij daarbij opsomde. Had dit me nooit gerealiseerd, dacht dat ik met het bleekwater net zoveel risico liep als bij het schoonmaken van de wc. Niet. Dus.

Dus: leuk testje, maar ik doe het niet meer. Geloof het wel van de filmpjes op youtube!

Deel Deze Pagina