leuk om te proberen ???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nojumidy, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Bizar!! Vind dit soort testjes op internet nooit zo handig. Zou me niets verbazen als er vrouwen zijn die eerst chloor in het glas doen en er dan in plassen.. Lekker chloor tegen je flamoes! Brrr ;)

2. DeNageltjes

DeNageltjes Actief lid

24 sep 2009
    196
    16
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Ik wist wel dat als je nog chloor in de wc laat zitten na het schoonmaken je eerst door moet trekken voor je gaat plassen. Want anders kun je flauwvallen geloof ik. Zeg ook altijd tegen mijn man dat hij eerst even door moet trekken als ik heb schoongemaakt.
    Maar nooit bij stil gestaan dat even dat "testje" doen ook gevaarlijk is.
    Wel goed van je schoonvader dat hij dat verteld heeft!
    En natuurlijk van jou dat je dat gedeeld hebt!

3. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36

Ja, van het chloor in de toiletpot wist ik ook. Maar ik had hier dus nooooooit bij stilgestaan. Nu heb ik mijn hersens behoorlijk op een rijtje zitten en ben ik beslist niet dom, maar ik voelde me zo belabberd na zijn verhaal te hebben aangehoord, dat ik het even wilde delen. Kon me zomaar voorstellen dat er meer vrouwen zijn die dit in hun enthousiastme even vergeten.....

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Toch nieuwschierig hoor..... :D
    Weet alleen niet hoe het nou precies werkt.

Wel gaaf dat er dames zijn die het uitgeprobeerd hebben!!

5. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Chloor en urine is geen goede combi dames! Komen giftige stoffen vrij/ daarvan kun je ook heel makkelijk flauw vallen !

Deel Deze Pagina