Hallo meiden, Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Na maanden een enorme sterke regelmaat te hebben gehad lijkt het er heel duidelijk op dat mijn ei eerder is gekomen deze maand. Normaal op de 15 de dag een knaltest en nu al op de 13 de dag. Uiteraard hebben we goed geknuffeld deze week, en vandaag gaf mijn test op de 15dedag nog en nihiel streepje aan. Omdat je ejsprong gemiddeld na de lh piek tussen de 24-48 vrij komt vroeg ik mij af of je uit zo'n test met nauwelijks nog waarde kan uitlezen dat je ei ook daadwerkelijk gesprongen is? Of dat je lh waardes gewoon weg zijn?
Nee, dat kun je niet zien. Je hebt altijd LH in je lichaam. Alleen de LH-piek zegt dat de eisprong op komst is. Het is niet zo dat wanneer je eisprong geweest is, dat je streepje dan lichter wordt of weg is. Je rekent vanaf je LH-piek.
In mijn geval zit ik nu op de 48 uur met de lh piek. Omdat deze maand zo duidelijker verloopt dan andere maanden. ( vorige testen liepen geleidelijk op) dat heb ik nu absoluut niet het was bam en knaller en ook van de een op de andere dag nauwelijks meer een streep..