wie kan me ff helpen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door love31, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love31

    love31 Actief lid

    20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hoi meiden

    ik had zaterdagnacht ineens bloedverlies met donkere stukken er door,dat heeft aangehouden tot zondagavond.
    nu heb ik geen bloedverlies meer...terwijl ik donderdag pas ongi moet worden...en ik heb al 10 maanden een cyclus van 32 dagen.
    en nu ben ik als het ongi is 6 dagen tevroeg ongi.

    en mijn ongi duurd altijd 4/5 dagen..en nu dus 2 dagen bloedverlies gehad.
    weet iemand dit misschien of het met een innesteling te maken kan hebben?\
    liefs love 31
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Poeh, lijkt me wel veel bloed voor n innestelling.. Ik weet t niet.
     
  3. knorrsan

    knorrsan Actief lid

    15 mrt 2007
    103
    0
    0
    ik heb ook geen idee maar zal voor je duimen dat het innestelingsbloed is
     
  4. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Mijn duimen draaien ook voor je
     
  5. Diana81

    Diana81 Bekend lid

    4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik durf het bijna niet te zeggen, en het klinkt misschien heel angstaanjagend, maar het zou een vroege miskraam kunnen zijn.
    Ik zal eens een stukje overtypen uit een boekje ("kinderwens" van Brenda Scholten):

    Je begint op het verwachte moment te vloeien. Of een paar dagen eerder. Een keer een onregelmatige cyclus? Of een zeer vroege miskraam? Waarschijnlijk gebeurt het vaak zo: een groot deel van de bevruchte eitjes is niet levensvatbaar. Maar liefst één op de tien jonge zwangerschappen loopt verkeerd af. Als de hele prille zwangerschapjes, die nog niet met een test kunnen worden aangetoond, meegeteld zouden worden zou de verhouding misschien zelfs één op de zeven of acht zijn. Belangrijk om te weten is het eigenlijk niet, miskraam of ongesteld, je bent gewoon niet zwanger geworden. Maar als je je om wat voor reden dan ook realiseert dat jouw 'ongesteldheid' waarschijnlijk een vroege miskraam was, bijvoorbeeld omdat je een innestelingsbloeding hebt gehad, dan kun je daar toch even stil van worden. Medisch gesproken heeft zo'n vroege miskraam niets te betekenen; een volgende cyclus heb je exact dezelfde kans als de vorige keer om zwanger te worden - en te blijven.
     
  6. Niet meer actief

    had het de vorige cyclus ook was twee dagen eerder en de eerste twee dagen alleen maar donker met veel proppen. daarna nog wel redelijk gewoon door gebloed . ik had zelf wel sterk het gevoel dat ik zwanger was en de gedachten dat het bij mij dit keer een vroege miskraam was heeft meerderen malen door mijn hoofd gespookt. maar zeker weten doe je het niet. heb nu wel zoiets van test pas na mijn nod dag want het kan daarvoor toch nog mis gaan.

    xxx miss butterfly
     
  7. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat klinkt idd heel angstaanjagend...
     
  8. love31

    love31 Actief lid

    20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hoi diane81

    dat wat jij schreef,is ook al ff door mijn hoofd gegaan hoor,
    en misschien is het wel een vroege miskraam geweest..helaas..zullen het nooit weten,maar kga vol goede moed verder.

    bedankt voor jullie berichtjes!

    liefs love31
     

Deel Deze Pagina