Plaats box

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kissie, 16 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik zit te twijfelen of ik de box in de zithoek neer zal zetten of hier buiten. In de zithoek vind ik wel gezellig maar ik ben bang dat dit te druk wordt en daarbuiten heb ik er niet zo goed oog op als ik op de bank zit. Wat denken jullie, ik wil dit nu al weten ivm verplaatsen van de hondenmand eventueel.

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb altijd de box naast de bank gehad, nu ook weer

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hihi ik vroeg me al precies hetzelfde af inclusief hondenmand verplaatsen ;)

Dus ben ook benieuwd!

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Box komt hier naast de bank (kan ook niet anders bij ons).

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou gaan voor de zithoek want ik neem aan dat je wel goed zicht wil hebben op je kleintje.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij hebben een open keuken en de box staat precies tussen de keuken en de zithoek in, zo kan ik Iman goed in de gaten houden. Te druk is het niet denk ik, want ze valt er heel vaak in slaap :)

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bij ons komt ie juist niet bij de zithoek. Als ik rustig op de bank zit dan laat ik m'n kind op de grond op een extra boxkleed liggen of op schoot. De box staat bij ons in de achterkamer, daar waar de eettafel staat (zo'n grote waar we heel de dag door aan zitten) en de speelhoe van mn dochter is. De voorkamer is echt de zitkamer met tv ed.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij zetten m tussen de zithoek in. Ergens anders is geen goede plek. En dit is een goed stekkie denk ik. De kattekrabpaal zet ik 2 maanden van tevoren ergens anders neer.

9. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Heel verschillende meningen zo te zien. Ik denk dat ik het beste kan overleggen met de kraamhulp. Maar ik ga denk ik toch voor buiten de zithoek en kan ik inderdaad een kleed voor op de grond of een wipstoeltje voor als ik op de bank zit gebruiken.

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Wij hebben ook een open keuken en bij ons komt de box ook tussen de keuken en de zithoek te staan,zo hebben we er altijd kijk op!

Groetjes

11. Niet meer actief

Ik heb er wieltjes onder gezet en dat ding staat bij mij altijd wel ergens anders (hij word nu niet meer gebruikt trouwens! maar ik laat hem maar staan voor de volgende)

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb hem naast de bank staan ( voor mijn neefje) en dan is die er gezellig bij. drukte is die nu wel gewend, want hij zit er nu ook altijd bij in mijn buik

Deel Deze Pagina