Leuk! Ook doutzen kolft :-)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Zoe123, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
  2. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Fijn zo'n (rol)model!

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Goed dat ze er aandacht voor vraagt op deze manier. Het is niet beter dan alle andere moeders die kolven, maar zij is wel in de uitgelezen positie om het bespreekbaar te maken en aan de wereld te tonen dat het doodnormaal is.

Top!

4. sther3

sther3 Niet meer actief

Ja maar vervolgens is zij wel al weer op d'r magere victoria secret lijfje, waarvoor ze in korte tijd heel veel is afgevallen.. ( die modellen mogen paar weken door de show maar 500 cal per dag en minstens 2x p dag sporten) dat is dan weer een beetje jammer..want dat is volgens mij niet heel goed voor je bv..

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Precies!
    De bekende "geitenwollen sokken/alternatief/waarom geef je niet gewoon kunstvoeding" vooroordelen, die veegt ze in 1 keer van tafel met die foto. Effectiever dan
    100 campagnes.
    Gewoon, kolven, omdat je als werkende moeder je kind nu eenmaal niet altijd live kan voeden.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Eerlijk? Ik krijg er een beetje jeuk van dat dit zo uitvergroot wordt omdat het toevallig Doutzen is.
    Als ik zon foto op twitter zou zetten dat zou er (bij wijze van) bijna schande van worden gesproken.

7. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik zou zeggen; juist daarom is het goed dat beroemde vrouwen laten zien dat ze kolven.

Ik hou er ook niet zo van om beroemde mensen te bejubelen, maar met alle bv vs kv discussies vind ik het wel stoer dat Doutzen dit toch doet :)

8. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Top! Vind het heel stoer van dr. Hou absoluut niet van de bv/fv discussies, laat graag iedereen in haar waarde maar vind het wel goed dat ook een bekend iemand laat zien dat zelf voeden (en kolven) heel normaal is. Heb toch het idee dat er bij veel mensen nog een taboe op rust. En dan vooral na een bepaalde periode.
    En dat afvallen, tja, ze heeft natuurlijk al heel snel een toplijf weer terug maar ik weet dat ook met nauwelijks sporten je veel kan afvallen door bv (en dan heb ik me een ongeluk gegeten en toch dubbele afgevallen van wat ik tijdens zwangerschap ben aangekomen)

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.956
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat een zure reactie zeg. En het hoeft absoluut niet waar te zijn. Ik zit wanneer ik 'normaal' eet (normaal voor mijn doen dus) net iets boven de 2000 calorieën. Ik heb dat ooit een tijdje bijgehouden. Toen ik de oudste borstvoeding gaf, zat ik daar ruimschoots boven. Ik blééf honger houden en at veel grotere porties bij de maaltijden en extra tussendoortjes (die vaker ongezond dan gezond waren.) Toch viel ik in rap tempo af.
    Het hoeft dus absoluut niet zo te zijn dat een vrouw op een hongerdoeetje moet zitten om af te vallen terwijl ze borstvoeding geeft. Gezien de wijze waarop Doutzen borstvoeding wil promoten, geloof ik ook eigenlijk niet dat ze dit zou doen.
    En als je voor de zwangerschap goede (buik-)spieren hebt (en die had ze) is het makkelijker om na de bevalling weer 'terug in model' te veren. Zeker als je ook tijdens een na de zwangerschap goed voor je lijf zorgt en de juiste trainingen doet.
    Ik had prima buikspieren voor de zwangerschappen. Bij m'n oudste heb ik tijdens de zwangerschap en de eerste maanden daarna helemaal mnet gesport. Na 3 maanden zag ik er met kleding aan al weer net zo uit als daarvoor. Voor ik ook weer helemaal strak was in een badpak, was ik 6-9 maanden verder. Vanaf een maand of 4 ben ik pas weer gaan sporten (1 à 2 keer per week.)

Als ik kijk hoe het bij mij ging zonder een bijzonder inspanning te leveren, vind ik het helemaal niet zo moeilijk om te geloven dat die dames echt wel op een gezonde manier in vorm kunnen komen.

Deel Deze Pagina